Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سود 2 میلیونی کونته پس از رفتن به سپرز؛ مرد ایتالیایی علاوه بر تاتنهام از اینتر هم پول میگیرد

© Sputnik / Григорий Сысоев /  مراجعه به بانک تصاویر آنتونیو کونته
آنتونیو کونته - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.11.2021
عضو شوید
سرمربی جدید تیم فوتبال تاتنهام در اتفاقی جالب علاوه بر دریافت حقوق از تاتنهام، از باشگاه سابق اینتر هم مبلغی را دریافت میکند.
به گزارش اسپوتنیک، روز گذشته آنتونیو کونته ایتالیایی به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال تاتنهام در لیگ برتر معرفی شد و جای نونو اسپرینو سانتوی پرتگالی را در این تیم گرفت.
این مربی سرشناس که سال پار موفق به قهرمان کردن اینتر پس از 10 سال در سری آ شده بود، به دلیل بند عجیبی که در قراردادش را با اینتر دارد، میتواند تا سال 2022 کماکان از تیم ایتالیایی درآمد داشته باشد.
طبق این قرارداد، کونته اگر تا قبل از سال 2022 سرمربی یک تیم ایتالیایی نشود، میلیون مبلغ 2 میلیون یورو از اینتر دریافت کند.
او که از اول فصل پیشنهادات زیادی از داخل و خارج ایتالیا داشت، سرانجام حالا سرمربی تاتنهام شد و این در حالیست که وی علاوه بر 13 میلیون پوندی که تیم لندنی به او حقوق میدهد، 2 میلیون یورو دیگر هم از اینتر به جیب خواهد زد.
سرمربی ایتالیایی روز سه شنبه به عنوان سرمربی جدید اسپرز تا سال 2023 معرفی شد، تنها چهار ماه پس از اینکه او شانس پیوستن به شمال لندنی ها را در تابستان رد کرد و تاتنهام به جای آن نونو اسپریتو سانتو را انتخاب کرد که اوایل این هفته اخراج شد.
کونته پس از شروع کار با تاتنهام نیز گفت:
"سرمربی تاتنهام شدن لذت و افتخار بزرگی است و من می خواهم این اعتماد را جبران کنم. فلسفه من بسیار ساده است، ما می خواهیم فوتبال خوب و جذابی برای هوادارانمان ارائه داده و داشتن یک تیم باثبات باشیم، نه پرفراز و نشیب. من فکر می کنم که هواداران تاتنهام شایسته داشتن یک تیم رقابت طلب و خواهان مبارزه هستند و من نیز تمام تلاش خود را خواهم کرد تا لایق حمایت آنها باشم.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала