Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مقایسه آماری وینیسیوس و امباپه در فصل جاری؛ وینی کهکشانی‌ها از جذب کلیان منصرف می‌کند؟

© REUTERS / Francois MoriPSG's Kylian Mbappe,left,t,controls the ball next to Basaksehir's Mehmet Topal, during the Champions League group H soccer match between Paris Saint Germain and Istanbul Basaksehir at the Parc des Princes stadium in Paris, Tuesday Dec. 8 , 2020.
PSG's Kylian Mbappe,left,t,controls the ball next to Basaksehir's Mehmet Topal, during the Champions League group H soccer match between Paris Saint Germain and Istanbul Basaksehir at the Parc des Princes stadium in Paris, Tuesday Dec. 8 , 2020. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.11.2021
عضو شوید
با توجه به آماری که وینیسیوس جونیور و کلیان امباپه در فصل جاری از خود شان به جا گذاشته اند، ستاره برازیلی عملکرد بهتری نسبت به ستاره فرانسوی داشته است.
به گزارش اسپوتنیک، رئال مادرید در تابستان گذشته تلاش زیادی برای جذب کلیان امباپه انجام داد و با ارائه سه پیشنهاد هنگفت به پی‌اس‌جی، می‌خواست این بازیکن فرانسوی را به خدمت بگیرد.
پاریسن‌جرمن اما اجازه جدایی به کلیان امباپه، ستاره تیم خود را نداد و در نهایت این بازیکن در در پاریس ماند.
رئال مادرید نیز به دلیل ناکامی در جذب امباپه و مصدومیت هازارد، به وینیسیوس جونیور وینگر برازیلی خودش اعتماد کرد و کارلو آنچلوتی با قراردادن وی در ترکیب ثابت منفعت برد.
این موضوع را وقتی آمار دو بازیکن را در فصل جاری مقایسه کنیم، بهتر درک می‌کنیم و به این نتیجه می‌رسیم که رئال نیاز به امباپه ندارد و وینیسیوس به لحاظ آماری بهتر از ستاره فرانسوی است.
براساس داده‌های ویب سایت 360 درجه، هر دو بازیکن در این فصل 14  بازی انجام داده اند که امباپه در بازی های خود 7 گل به ثمر رسانده و 7 پاس گل داده است اما وینیسیوس جونیور 9 گل زده و 3 پاس گل داده است.

View this post on Instagram

A post shared by Sport360 (@sport360)

از آن‌جایی که یک مهاجم با تعداد گُل‌های زده‌اش تمجید می‌شود، وینیسیوس جونیور بهتر از امباپه بوده و عملکرد بهتری نسبت به ستاره گران‌قیمت پاریسن‌جرمن داشته است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала