Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سرمربی پی‌اس‌جی: امیدوارم مسی زود برگردد

© AFP 2023 / Franck Fife Лионель Месси покидает поле после беседы с главным тренером ПСЖ Маурисио Почеттино во время матча в Париже
Лионель Месси покидает поле после беседы с главным тренером ПСЖ Маурисио Почеттино во время матча в Париже  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.11.2021
عضو شوید
مائوریسیو پوچتینو سرمربی پاریسن‌جرمن در مورد شرایط مسی و امباپه صحبت کرد و ابراز امیدواری کرد که روند ریکاوری ستاره آرجانتینی تیمش به خوبی پیش برود.
به گزارش اسپوتنیک، مسی در بازی هفته گذشته پاریسن‌جرمن با لیل از ناحیه ران پای چپش احساس ناراحتی کرد و پوچتینو سرمربی پاریس مجبور شد این بازیکن را در دقیقه 46 بازی تعویض کند.
Лионель Месси из Пари Сен-Жермен на футбольном поле в Париже  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.11.2021
ورزش
پی‌اس‌جی نگران شرایط جسمانی مسی
در ابتدأ گفته می‌شد که مشکل این بازیکن زیاد جدی نیست اما حالا به نظر می‌‍رسد که مشکل ستاره آرجانتینی جدی است و این بازیکن به دلیل تکل خشن لوئیز مارتینز، مدافع راست تیم ملی ونزوئلا در دیدار این تیم با آرجانتین، از ناحیه زانو درد شدیدی احساس می‌کند و نیاز به استراحت چند هفتۀ و مداوا  در مادرید دارد.
لئو احتمالاً فردا یا پس فردا روند ریکاوری خود را آغاز خواهد کرد و به شمول بازی‌های ملی، چندین بازی پی‌اس‌جی را نیز از دست خواهد داد.
در همین حال مائوریسیو پوچتینو سرمربی پاریسن‌جرمن در نشست خبری قبل از مصاف با آربی لایزیگ، در مورد مصدومیت این بازیکن و شرایط امباپه صحبت کرد و ابراز امیدواری کرد که روند ریکاوری ستاره آرجانتینی تیمش به خوبی پیش برود.
او گفت:" امیدوارم روند ریکاوری مصدومیت لئو مسی خوب پیش برود و او بتواند به زودترین فرصت  ممکن بهبود پیدا کند."
 پوچتینو در مورد کلیان گفت:" همه بازیکنانی که در ترکیب خود در اختیار داریم از اهمیت زیادی برای‌ ما برخوردار هستند. کیلیان امباپه نیز به خوبی کار می‌کند. ما از حضور او در تیم کاملاً خوشحال و راضی هستیم."
این اظهارات در حالی مطرح می‌شود که هر دو بازیکن هفته قبل مصدوم بودند و چند جلسه تمرینی را از دست دادند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала