Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بارسا در اندیشۀ جذب یک مهاجم در زمستان

© AP Photo / Michael Sohnبارسلونا
بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.11.2021
عضو شوید
بارسلونا به دلیل غیبت طولانی مدت اگوئرو و برایت‌ویت، در پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی به دنبال جذب یک مهاجم خواهد بود.
Xavi Hernandez - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.11.2021
ورزش
مذاکرات بارسا با ژاوی به کجا رسید؟
به گزارش اسپوتنیک، خط حمله بارسلونا پس از جدایی لیونل مسی در تابستان گذشته، با مشکلاتی روبه‌رو شد اما مدیران این باشگاه امیدوار بودند و با حضور آنسو فاتی، سرخیو آگوئرو، ممفیس دپای، عثمان دمبله، مارتین برایت‌ویت، یوسف دمیر و جذب لوک‌ دی‌یونگ، این مشکلات کاهش یابد و این تیم بتواند در فاز تهاجمی خوب ظاهر شود.
شرایط اما مطابق انتظار سران بارسلونا پیش نرفت و دمبله، برایتویت و آگوئرو مصدوم شدند و لوک دی‌یونگ نیز دور از انتظار ظاهر شد.
آگوئرو که امید اول بارسا بود، در بازگشت از مصدومیت دچار مشکل قلبی شد و گفته می‌شود که نزدیک به سه ماه قادر به حضور در میادین نخواهد بود.
با غیبت آگوئرو و برایت‌ویت، حالا بارسا دو مهاجم خود را برای مدتی طولانی در اختیار ندارد و به همین دلیل در زمستان برای جذب یک مهاجم تلاش خواهد کرد.
این موضوع را کوپه در گزارش امروزش مطرح کرده و مدعی است که رحیم استرلینگ گزینۀ مورد نظر کاتالان‌ها است و ژاوی هرناندز سرمربی احتمالی بارسا نیز به این بازیکن علاقه دارد.
ستاره‌هایی چون دنی اولمو و آدیمی نیز در فهرست بارسلونا قرار دارند و دیده شود که این باشگاه با توجه به مشکلات اقتصادی کدام بازیکن را به خدمت خواهد گرفت.
 
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала