Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سرمربی اسبق اینتر در یک‌قدمی نیمکت تاتنهام

© Sputnik / Григорий Сысоев /  مراجعه به بانک تصاویر آنتونیو کونته
آنتونیو کونته - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.11.2021
عضو شوید
رسانه انگلیسی اعلام کرد باشگاه تاتنهام با سرمربی ایتالیایی به توافق دست پیدا کرده است.
به گزارش اسپوتنیک، نونو اسپیریتو در در ماه ژوئن به عنوان جانشین دائم ژوزه مورینیو انتخاب شد و با مرغ‌ها قرارداد دو ساله‌ای امضا کرد، اما این سرمربی پرتغالی تنها توانست چهار ماه در لندن دوام بیاورد.
آنتونیو کونته سرمربی اینترمیلان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.11.2021
ورزش
کونته سرمربی تاتنهام می‌شود
اسکای اسپورت گزارش داده که کونته با تاتنهام کاملا به توافق رسیده است و فقط اعلام رسمی مانده است. باشگاه تاتنهام ساعتی پیش به همکاری با نونو اسپریتو سانتو پایان داد و اکنون سرمربی سابق اینتر در آستانه پذیرش پیشنهاد این باشگاه قرار گرفته است.
کونته در گذشته هدایت چلسی را برعهده داشته و موفق شده به همراه آبی‌های لندن قهرمان لیگ برتر انگلیس شود. رسانه‌های ایتالیایی مدعی هستند که مذاکرات بین دو سمت در آخرین مراحل خود قرار دارد و احتمالا پیش از دیدار بعدی تاتنهام مقابل اورتون، خبر سرمربیگری کونته نیز اعلام خواهد شد.
بعد از رفتن نونو، رسانه‌های ایتالیایی ادعا کردند که فابیو پاراتیچی مدیرفنی تیم شمال لندنی تماس‌هایی با آنتونیو کونته برقرار کرده است و می‌خواهد این سرمربی ایتالیایی را بار دیگر به لندن، اما این دفعه در سمت مخالف بیاورد.
تاتنهام فصل را با نونو اسپیریتو خوب آغاز کرد، اما در ادامه اصلا عملکرد خوبی نداشتند و تنها پس از 10 هفته، با چلسی صدرنشین اختلاف 10 امتیازی داشتند.
 
 
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала