Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بی‌میلی لاپورتا به استخدام ژاوی؛ گزینۀ مورد نظر رییس بارسا چه کسی است؟

© REUTERS / Kai Pfaffenbachژاوی هرناندز تشافي هيرنانديث مدرب نادي السد القطري
ژاوی هرناندز تشافي هيرنانديث مدرب نادي السد القطري - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.11.2021
عضو شوید
خوان لاپورتا رییس باشگاه بارسلونا، علاقۀ جدی به حضور ژاوی روی نیمکت بارسا ندارد و آندره‌آ پیرلو را به سرمربی فعلی السد ترجیح می‌دهد.
Football - Athletic Bilbao v FC Barcelona - Spanish King's Cup Final - Nou Camp - Barcelona, Spain - 30/5/15 Barcelona's Andres Iniesta and Xavi lift the trophy after winning the Spanish King's Cup Final  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.10.2021
ورزش
ژاوی – بارسا؛ میشود یا نمیشود؟
به گزارش اسپوتنیک، پس از اخراج کومان از بارسلونا، گزارش‌هایی از مذاکرات پیشرفته بارسا با ژاوی برای سپردن هدایت بلوگرانا به این سرمربی جوان شنیده شد و برخی رسانه‌ها حتی از توافق نهایی طرفین خبر دادند و مدعی بودند که پس از وقفه بازی‌های ملی ژاوی روی نیمکت بارسا خواهد نشست.
در همین حال یکی از دوستان نزدیک لاپورتا که هویتش هنوز مشخص نشده، مدعی است که لاپورتا به استخدام ژاوی چندان تمایل ندارد و پیرلو را به ستاره سابق تیمش ترجیح می‌دهد.
این دوست نزدیک رییس بارسا در این مورد گفته است:" لاپورتا علاقه‌ای به ژاوی ندارد و قصد دارد روی آندره‌آ پیرلو شرط‌بندی کند چرا که اعتقاد دارد ژاوی هرناندز شخصی مغرور بوده که در گذشته عضو تیم فونت بوده است. هر چند که هیئت مدیره فشار می‌آورد تا باشگاه هدایت تیم را به ژاوی بدهد."
در مورد این که چرا نگاه لاپورتا به ژاوی منفی است، گفته می‌شود که وی تصمیم دارد در صورت انتصاب به عنوان سرمربی باشگاه یک تیم بدن‌ساز و صحی جدید به باشگاه می‌آورد زیرا از وضعیت جسمانی و تعداد مصدومیت‌های تیم اصلا راضی نیست. همچنان ژاوی می خواهد برادرش هم در کادر تیمش باشد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала