Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رونالدو: یک روز به ما احمق میگویند، یک روز تعریف میکنند

© REUTERS / ALEX PANTLINGSoccer Football - Euro 2020 - Group F - Hungary v Portugal - Puskas Arena, Budapest, Hungary - June 15, 2021 Portugal's Cristiano Ronaldo celebrates scoring their third goal
Soccer Football - Euro 2020 - Group F - Hungary v Portugal - Puskas Arena, Budapest, Hungary - June 15, 2021 Portugal's Cristiano Ronaldo celebrates scoring their third goal - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.10.2021
عضو شوید
منچستریونایتد با تکیه بر ستاره پرتگالی اش صاحب سه امتیاز ارزشمندی برابر تاتنهام شد.
به گزارش اسپوتنیک، شب گذشته تیم فوتبال منچستریونایتد در هفته دهم لیگ برتر در الترافورد موفق به شکست 3 بر 0 تاتنهام شد.
رونالدو در این مسابقه عملکرد فوق العاده ای داشت و موفق شد ضمن زدن یک گل والی زیبا یک پاس گل هم به کاوانی بدهد تا برای بقای کار سرمربی تیمش نقش پرنگی داشته باشد.
کریستیانو بعد از بازی و این برد مهم در گفتگو با اسکای اسپورت گفت:
قبل از بازی می دانستیم که در کل هفته سختی داریم، مخصوصا بعد از آن باخت وحشتناک که اصلا باور نکردنی بود. بعد از شکست مقابل لیورپول تیم تحت فشار رسانه ها و غمگین بود، اما می‌دانستیم که میتوانیم در مقابل تاتنهام نمایش خوبی داشته باشیم. در کل خوب بازی کردیم.
وی ادامه داد:
البته کار من این است که با تجربه، گل ها و پاس گل هایم به تیم کمک کنم و امشب هم این کار را انجام دادم و از این کار بسیار راضی هستم. اما از نظر تیمی، به نظر من عملکردمان غیر قابل باور بود.
ستاره پرتگالی تاکید کرد تیم های بزرگی مثل یونایتد همیشه تحت فشار و انتقادات قرار دارند.
کریستیانو گفت:
انتقادات همیشه هستند، البته حالا دیگر من را آزار نمیدهد، زیرا 18 سال فوتبال بازی کرده ام و به خوبی می دانم که یک روز مردم می گویند ما کاملیم و روز دیگر می گویند ما احمق هستیم. من این را به خوبی میدانم و بهتر است با آن کنار بیاییم. اما همیشه بهتر است همیشه مورد تمجید و خوشحالی طرفداران قرار بگیرید.
View this post on Instagram
A post shared by Sky Sports (@skysports)
ستاره پرتگالی یونایتد با درخش مقابل تاتنهام همچنین آمار و ارقام تازه ای از خود در لیگ برتر و همچنین جدال های رو در رو مقابل تاتنهام به ثبت رساند.
رونالدو با 36 سال و 267 روز سن در کنار دروگبا ستاره سابق چلسی، مسن ترین بازیکنانی هستند که موفق به ثبت گل و پاس گل در یک بازی لیگ برتر شده اند. دروگبا در دسامبر 2014 وقتی دقیقا هم سن رونالدو بود، مقابل همین تیم تاتنهام چنین رکوردی به ثبت رسانده بود.

View this post on Instagram

A post shared by Sky Sports (@skysports)

همچنین رونالدو برای دوازدهمین بار موفق به ثبت گل و پاس گل در یک بازی های لیگ برتر شد که 3 گل او مقابل تاتنهام بوده است.
طبق آمار رونالدو تاکنون 11 بار موفق به باز کردن دروازه تاتنهام در همه رقابت ها شده است و طبق همین آمار رونالدو به این تیم لندنی بیشتر از سایر تیم ها گلزنی کرده است.
کریستیانو رونالدو با پیراهن منچستریونایتد در 12 بازی خود مقابل تاتنهام هرگز شکست نخورده است. این بهترین رکورد شکست ناپذیری رونالدو مقابل یک تیم انگلیسی محسوب می شود.
 
 
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала