Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نگرانی‌های جدید رئال برای لیگ قهرمانان

© Sputnik / Рамиль Ситдиков /  مراجعه به بانک تصاویر کارلوس هنریکه کاسیمیرو بازیکن رئال مادرید Russia Soccer Champions League CSKA - Real
کارلوس هنریکه کاسیمیرو بازیکن رئال مادرید   Russia Soccer Champions League CSKA - Real - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.10.2021
عضو شوید
ماریانو ده روز از میادین دور است در حالی که رودریگو و کاسمیرو حضور شان در هاله‌ای ابهام قراردارد.
به گزارش اسپوتنیک؛ رئال مادرید شب قبل با سه امتیاز بزرگ الچه را ترک کرد، زیرا دبل وینیسیوس جونیور پس از تساوی میان هفته مقابل اوساسونا، آنها را به مسیر پیروزی بازگرداند.
با این حال، سفر به ورزشگاه مارتینز والرو بدون هزینه برای لوس بلانکوس انجام نشد زیرا آنها در آستانه بازی با شاختار دونتسک در لیگ قهرمانان اروپا با نگرانی‌های جدیدی از مصدومیت روبرو شده‌اند.
رودریگو
پس از بیرون شدن ستاره برزیلی در مراحل اولیه‌ی بازی، MRI این بازیکن در روز دوشنبه یا سه شنبه انجام خواهد شد. در دسترس بودن او برای دیدار لیگ قهرمانان اروپا به تصمیم کادر پزشکی باشگاه بستگی دارد.
کاسمیرو
این هافبک ضربه بدی به بینی خورده اما هیچ شکست دیگری متحمل نشد. بدون هر گونه شگفتی، او برای بازی در لیگ قهرمانان برابر شاختار آماده خواهد بود.
ماریانو دیاز
این مهاجم که اولین شروع فصل خود را در روز شنبه انجام داد، از ناحیه بینی نیز دچار ضربه شد که مجبور گردید صبح یکشنبه تحت عمل جراحی قرار گیرد.
ماریانو تا 10 روز آینده فقط می‌تواند به تنهایی یا در تمریناتی که شامل تماس فیزیکی نیست تمرین کند. پس از آن، او می‌تواند تمرینات خود را از سر بگیرد و با پوشیدن ماسک مسابقات را انجام دهد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала