https://sputnik.af/20211031/عبدالله-و-مجاهد-پیروزی-تیم-کریکت-افغانستان-را-شاد-باد-گفتند-7330353.html
عبدالله و مجاهد پیروزی تیم کریکت افغانستان را شاد باد گفتند
عبدالله و مجاهد پیروزی تیم کریکت افغانستان را شاد باد گفتند
اسپوتنیک افغانستان
رئیس پیشین شورای عالی آشتی ملی افغانستان و سخنگوی گروه طالبان پیروز تیم ملی کریکت افغانستان را در برابر تیم کریکت نامبیا شاد باد گفتند. 31.10.2021, اسپوتنیک افغانستان
2021-10-31T20:30+0430
2021-10-31T20:30+0430
2021-10-31T20:32+0430
افغانستان
https://cdn1.img.sputnik.af/img/07e5/0a/1f/7330194_0:0:1081:608_1920x0_80_0_0_db5d27d5d9d01c719756846cdc10473a.jpg
به گزارش اسپوتنیک، دکتر عبدالله عبدالله رئیس پیشین شورای عالی آشتی ملی افغانستان و ذبیح الله مجاهد سخنگوی گروه طالبان در یکسری پیام های تویتری پیروزی تیم ملی کریکت افغانستان را شاد باد گفتند. عبدالله عبدالله در تویترش درباره این پیروزی نوشت: پیروزی تیم ملی کریکت افغانستان را در برابر تیم ملی کریکت ناميبيا به اعضا و رهبرى تیم و مردم افغانستان تبریک میگوییم. برای تیم ملی کرکت کشور در مسابقات جهانی و دیگر مسابقات آرزوی پیروزی و موفقیت داریم.ذبیح الله مجاهد سخنگوی گروه طالبان هم درباره پیروز تیم ملی کریکت افغانستان در تویترش نوشت: پیروزی تیم ملی کریکت را در برابر نامبیا نخست به قهرمانان کریکت، کریکت بورد و همه مردم شاد باد می گویم. او افزوده است، که ما در همه بخش ها به قهرمانان خود افتخار می کنیم. یادآوری می کنیم، که تیم ملی کریکت افغانستان تاکنون از سه بازی دو بازی اش در برابر اسکاتلند و نامبیا برده و بازی در برابر پاکستان را واگذار کرده است و در گروه خود در رده دوم قرار دارد.
اسپوتنیک افغانستان
feedback.me@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
2021
اسپوتنیک افغانستان
feedback.me@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
خبرها
da_DA
اسپوتنیک افغانستان
feedback.me@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
https://cdn1.img.sputnik.af/img/07e5/0a/1f/7330194_70:0:997:695_1920x0_80_0_0_fee82358fe0c3347c2ff4009b8945579.jpgاسپوتنیک افغانستان
feedback.me@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
افغانستان
عبدالله و مجاهد پیروزی تیم کریکت افغانستان را شاد باد گفتند
20:30 31.10.2021 (بازآوری شدن: 20:32 31.10.2021) رئیس پیشین شورای عالی آشتی ملی افغانستان و سخنگوی گروه طالبان پیروز تیم ملی کریکت افغانستان را در برابر تیم کریکت نامبیا شاد باد گفتند.
به گزارش اسپوتنیک، دکتر عبدالله عبدالله رئیس پیشین شورای عالی آشتی ملی افغانستان و ذبیح الله مجاهد سخنگوی گروه طالبان در یکسری پیام های تویتری پیروزی تیم ملی کریکت افغانستان را شاد باد گفتند.
عبدالله عبدالله در تویترش درباره این پیروزی نوشت: پیروزی تیم ملی کریکت افغانستان را در برابر تیم ملی کریکت ناميبيا به اعضا و رهبرى تیم و مردم افغانستان تبریک میگوییم. برای تیم ملی کرکت کشور در مسابقات جهانی و دیگر مسابقات آرزوی پیروزی و موفقیت داریم.
ذبیح الله مجاهد سخنگوی گروه طالبان هم درباره پیروز تیم ملی کریکت افغانستان در تویترش نوشت: پیروزی تیم ملی کریکت را در برابر نامبیا نخست به قهرمانان کریکت، کریکت بورد و همه مردم شاد باد می گویم.
او افزوده است، که ما در همه بخش ها به قهرمانان خود افتخار می کنیم.
یادآوری می کنیم، که تیم ملی کریکت افغانستان تاکنون از سه بازی دو بازی اش در برابر اسکاتلند و نامبیا برده و بازی در برابر پاکستان را واگذار کرده است و در گروه خود در رده دوم قرار دارد.