Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

شکست دور از انتظار هند برابر زیلاند جدید + عکس

© Wikipedia / Matthew BowdenCricket ball
Cricket ball - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.10.2021
عضو شوید
تیم ملی کریکت هندوستان در بازی مقابل زیلاند جدید شکست تلخ را تجربه کرد.
به گزارش اسپوتنیک؛ تیم‌های ملی کریکت هندوستان و زیلاند جدید در گروپ دوم مسابقات جام جهانی کریکت 20 آوره امشب به مصاف هم رفتند که سرانجام این رقابت را زیلاند جدید با اختلاف 5 ویکت به برتری رسید.
این بازی که در ورزشگاه بین المللی کریکت دبی انجام شد طی آن، ابتدا زیلاند جدید قرعه را برد و انتخاب توپ اندازی نمود.
تیم هند برای توپ زنی وارد زمین شد و در 20 آور با از دست دادن 7 بازیکن 112 دوش را هدف گذاشت. در بخش توپ زنی برای هند راویندرا 26 دوش (بدون سوخت)، هاردیک، راهول 18 و روهیت شرما 12 دوش انجام دادند. و برای حریف ترنت 3، ایش سودهی 2، تیم سوتی و آدام هر کدام 1 ویکت بدست آوردند.
این بازی که 28مین دیدار بازی‌های جاری جام جهانی به شمار می‌رفت، در ادامه تیم زیلاند جدید به توپ زنی پرداخت و هدف داده شده را در آور 14 و توپ سوم با از دست دادن تنها 2 بازیکن برآورده ساخت.
داریل با 49 دوش (بدون سوخت)، ویلیامسن با 33 دوش و مارتین با 20 دوش برای این تیم خوب درخشدیدند در حالی‌که بومرا توانست تنها دو ستاره این تیم را از زمین بازی خارج سازد ولی مانع شکست تیم‌اش شده نتوانست.
ایش سودی که در این رقابت 2 بازیکن حریف را بیرون کرده بود و تنها 17 رنز در 4 آور داده بود، لقب بهترین بازیکن زمین را گرفت.
با رقم خوردن نتیجه امشب، هندوستان دومین شکست خود در بازی‌های جاری را تجربه کرد و فعلا در رده 5 ایستاده و زیلاند جدید که تنها یک پیروزی کسب کرده و در بازی قبلی برابر پاکستان باخته بود، فعلا در جایگاه چهارم ایستاده است.
تیم‌های ملی پاکستان (6 امتیاز) و افغانستان (4 امتیاز) نیز به ترتیب در رده‌های اول و دوم هستند و اسکاتلند جایگاه سوم را در اختیار دارد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала