Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دلیل غیبت مسی در تمرینات پی‌اس‌جی مشخص شد

© REUTERS / BENOIT TESSIERمسی
مسی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.10.2021
عضو شوید
مائوریسیو پوچتینو سرمربی پاریسن‌جرمن در نشست خبری قبل از مصاف با لیل، در مورد غیبت لیونل مسی در تمرینات امروز صحبت و دلیل آن را مصدومیت عضلانی ستاره آرجانتینی عنوان کرد.
به گزارش اسپوتنیک، پاریسن‌جرمن و لیل فردا شب در ورزشگاه پارک د پرانس در چهارچوب هفته دوازدهم رقابت‌های لوشامپیونه به مصاف خواهند رفت و پاریسی‌ها دیدار دشواری برابر مدافع قهرمانی در خانه دارند.
(From L) Paris Saint-Germain's Brazilian forward Neymar, Paris Saint-Germain's Argentinian forward Lionel Messi, Paris Saint-Germain's Spanish midfielder Ander Herrera and Paris Saint-Germain's Spanish defender Juan Bernat attend a training session at the Camp des Loges Paris Saint-Germain football club's training ground in Saint-Germain-en-Laye on august 13, 2021. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.10.2021
ورزش
وضعیت مبهم مسی و امباپه در آستانۀ دو بازی دشوار
تمرینات پاریسن‌جرمن امروز برای آمادگی برای این دیدار برگزار شد و در جلسه امروز ستاره‌های چون مسی و امباپه غایب بودند. کادر صحی پی‌اس‌جی دلیل غیبت کلیان امباپه را عفونت گوش و گلو عنوان کرد اما در مورد دلیل غیبت مسی خبر روی سایت باشگاه نشر نشد.
حالا مائوریسیو پوچتینو، در مورد غیبت لیونل مسی در تمرینات امروز صحبت کرد و دلیل آن را مصدومیت عضلانی ستاره آرجانتینی عنوان کرد.
او در این مورد گفت:" لئو پس از بازی سنگین برابر مارسی بدون مشکل و عالی تمرین کرده بود ولی امروز غیبت داشت چون مصدومیتی عضلانی دارد و ترجیح دادیم برای احتیاط، انفرادی به تمرین بپردازد. فردا شرایط او را بررسی خواهیم کرد و ببینیم به بازی با لیل می رسد یا خیر."
مسی در حالی مصدوم شده است که این بازیکن تا حالا در بازی‌هایی که برای پاریسن‌جرمن در لیگ به میدان رفته، موفق به گُلزنی نشده و هواداران این تیم انتظار داشتند وی در برابر لیل به طلسم پایان بخشد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала