Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تلاش نافرجام سیتی برای جذب مهاجم گُلزن چلسی

© REUTERS / DAVID KLEINSoccer Football - Premier League - Arsenal v Chelsea - Emirates Stadium, London, Britain - August 22, 2021 Chelsea's Romelu Lukaku celebrates after the match
Soccer Football - Premier League - Arsenal v Chelsea - Emirates Stadium, London, Britain - August 22, 2021 Chelsea's Romelu Lukaku celebrates after the match  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.10.2021
عضو شوید
منچسترسیتی در زمستان برای جذب روملو لوکاکو تلاش‌هایی انجام داد اما موفق به جذب این بازیکن نشد و در نهایت او از اینترمیلان راهی چلسی شد.
به گزارش اسپوتنیک، منچسترسیتی در تابستان گذشته و پس از جدایی سرخیو آگوئرو، به دنبال یک مهاجم گُلزن بود و هری کین از تاتنهام و ارلینگ هالند از دورتموند، گزینه‌های جدی این باشگاه بودند.
روملو لوکاکو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.01.2021
ورزش
پاسخ لوکاکو به پیشنهاد سیتی منفی است
سیتیزن‌ها در نهایت موفق به جذب هر دو گزینه نشدند و پپ گواردیولا در حال حاضر بدون جذب جانشین آگوئرو به کارش ادامه می‌دهد.
تلگراف اما مدعی‌ است که سیتی در تابستان گذشته تلاش‌هایی برای جذب روملو لوکاکو قبل از چلسی پیوستن وی به چلسی انجام داد اما موفق نشد و این بازیکن به سیتیزن‌ها پاسخ منفی داد.
در گزارش این نشریه آمده است که لوکاکو در ابتدأ ترجیح داد تا در اینترمیلان بماند اما پس از آن که پیشنهاد 98 میلیون پوندی چلسی را دریافت کرد، به سران نراتزوری اعلام کرد که در لندن مأموریت ناتمام دارد و باید برود تا آن را به انجام برساند.
لوکاکو در حالی تابستان گذشته به چلسی بازگشت که ده سال قبل نخستین دورۀ حضورش را در این تیم  تجربه کرد و در استمفورد بریج ناکام مانده بود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала