Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تیری آنری: مسی در پی‌اس‌جی منزوی شده است

© AFP 2023 / Alain Jocard Лионель Месси покидает поле после беседы с главным тренером ПСЖ Маурисио Почеттино во время матча в Париже
Лионель Месси покидает поле после беседы с главным тренером ПСЖ Маурисио Почеттино во время матча в Париже  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.10.2021
عضو شوید
اسطوره فوتبال فرانسه و هم‌تیمی سابق لیونل مسی، می‌گوید که لئو در پاریسن‌جرمن منزوی شده و کمتر ابتکار عمل دارد.
به گزارش اسپوتنیک، لیونل مسی تابستان گذشته و پس از آن که بارسلونا قراردادش را تمدید نکرد، راهی پاریسن‌جرمن شد تا در کنار نیمار و امباپه خط حمله مخوفی را شکل دهد و به فوتبال حرفه‌ای خودش ادامه دهد.
مسی اما در کنار نیمار و امباپه موفق نبوده و پی‌اس‌جی با حضور هر سه مهاجم طراز اول خود شب گذشته برابر مارسی با نتیجه 0-0 متوقف شد و دو امتیاز ارزشمند را از دست داد.
تساوی برابر مارسی سبب شد تا برخی‌ها از ستاره‌های پاریسن‌جرمن به خصوص مسی، نیمار و امباپه انتقاد کنند.
تیری هانری اسطوره فوتبال فرانسه و هم‌تیمی سابق لیونل مسی، یکی از کسانی بود که انتقاد کرد و مدعی شد لئو در پی‌اس‌جی منزوی شده است.
او به RMC گفت:" مسی در پی‌اس‌جی منزوی شده است. او کمتر پا به توپ می‌شود و زیاد در جریان بازی نیست. من نمی‌گویم که او خوشحال نیست اما در انزوا قرار دارد. لئو نمی‌تواند در سمت راست راحت بازی کند. او در میانه خیلی خوب است و می‌تواند بیشتر از سمت راست موفق باشد."
او در ادامه افزود:" مسی زیاد صحبت نمی کند، او همیشه با حرکاتی که با توپ انجام می‌دهد، صحبت می کند. در حال حاضر، این پی‌اس‌جی تیمی بر محور کیلیان است. کیلیان کسی است که بیشتر از دیگر ستاره‌های می‌درخشد چون توپ بیشتر به سمت او می‌رود. در هر همه‌جا فقط یک رهبر ارکستر وجود دارد، در غیر این صورت شما نمی‌توانید با یک سرعت بازی کنید. و در این تیم، رهبران ارکستر بسیار زیاد هستند و همین موضوع سبب می‌شود نتیجه خوب کسب نکنند."
از لئو در حالی انتقاد می‌شود که این بازیکن بازیکن در 4 بازی لیگ موفق به زدن گُل برای پاریسن‌جرمن نشده و عملکرد متوسطی از خودش ارائه داده است.
 
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала