کرونا بیشتر شش، روده و جگر را تخریب می کند

© Sputnik / Ilya Naymushin /  مراجعه به بانک تصاویر واکسن کرونا ویروس
واکسن کرونا ویروس - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.10.2021
عضو شوید
دکتر تیماکوف ویروس شناس از ارگان های را که بیشتر تحت تأثیر ویروس کرونا قرار می گیرند، نام برد.
به گزارش اسپوتنیک، یوگنی تیماکوف ویروس شناس مشهور در مورد کروناویروس اظهار داشته است که اغلباً چندین ارگان بدن انسان را آلوده می کند.
اختصاص 120 میلیون دالر برای ارسال قرص‌های کرونا به کشورهای فقیر - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.10.2021
اختصاص 120 میلیون دالر برای ارسال قرص‌های کرونا به کشورهای فقیر
این متخصص از ارگان های بدن که اغلب تحت تأثیر عفونت قرار می گیرند ذکر کرد. به گفته وی، اولتر از همه، ویروس شش ها را آلوده می کنند، زیرا ویروس روی آنها تکثیر می کند.
تیماکوف گفت: روده ها از نظر آسیب کووید-19 در سطر دوم و جگر در سطر سوم قرار دارند. وی در عین حال تأکید کرد که اختلال در روده ها و میکروبیوتای آن بر ایمنی لازم برای مبارزه با ویروس نیز تأثیر می گذارد.
دکتر همچنین خاطرنشان کرد که ویروس کرونا به شدت بر حافظه ایمنی تأثیر می گذارد. شواهدی وجود دارد که نشان می دهد این مرض همانند سرخک عمل می کند که حدود 20 تا 30 درصد از مصونیت ما را از بین می برد. بنابراین ، پس از عفونت کروناویروس، یک فرد اغلب شروع به مرض می کند، عفونت های جدیدی را درگیر می کند و مرض های تبخال که ما به شکل پنهان داشتیم حادتر می شود. "
پیش از این، آندری کندراخین معالج، ادویه ساز کلینیکی در مورد شایع ترین پیامدهای ویروس کرونا صحبت کرده بود. به گفته متخصص، آنها عوارض عصبی هستند، به ویژه - آنوسمی (از دست دادن بویایی) و پارستزی (اختلال حساسیت پوست).
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала