Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رئال مادرید انگیزه بالایی برای شکست بارسلونا دارد

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر فده والورده بازیکن رئال مادرید
فده والورده بازیکن رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.10.2021
عضو شوید
فده والورده ستاره جوان رئال مادرید از انگیزه بالای تیمش برای پیروزی در مسابقه حساس الکلاسیکو گفت.
به گزارش اسپوتنیک، فردا شب رئال مادرید در مسابقه ای سرنوشت ساز در زمین بارسا مهمان این تیم خواهد بود.
دیداری که برای رئال صدرنشین و بارسایی که فاصله چندانی تا صدر ندارد، فوق العاده حائز اهمیت است.
در آستانه این مسابقه نفس گیر، والورده هافبک اروگوئه ای رئال مادرید اعتراف کرد عصبانی است، اما تاکید کرد که تمام بازیکنان رئال مادرید با انگیزه و مشتاق اند تا سه امتیاز بازی مهم روز یکشنبه را به دست بیاورند.
​والورده به تلویزیون رئال مادرید گفت:
"من کمی عصبی ام، اما در عین حال هیجان زده و واقعا افتخار می کنم که می توانم در چنین مسابقاتی بازی کنم. ما [بازیکنان رئال مادرید] انگیزه بالایی برای پیروزی در این بازی داریم. ما باید متحد باشیم، هر کسی که بازی کند، چه از ابتدا و چه ذخیره، باید مطابق به خواسته های کدر فنی عمل کند. این برای همه ضروری است. من فکر می کنم اگر بتوانیم این کار را انجام دهیم، فصل خوبی برای ما خواهد بود."
والورده در مورد آخرین ال کلاسیکو در نیوکمپ که با برای او نیز شب خاصی بود، صحبت کرد.
اولین چیزی که از آن بازی به خاطر دارم، گلی است که زدم و البته پیروزی. وقتی در چنین مسابقه 3 بر 1 به برتری میرسید و همچنین گل میزنید، دو برابر شادی دارد. گلزی در این نوع بازی ها یکی از بزرگترین چیزها در فوتبال است.
"به یاد دارم وقتی بازی تمام شد، احساس خیلی بدی داشتم زیرا در طول مسابقه سرگیجه شدیدی داشتم. هیچ به تلفنم نگاه نکرده بودم و وقتی به خانه رسیدم هزاران پیام از اعضای خانواده و دوستانم داشتم. هم تیمی ها و دوستانم بخاطر گل و برد تیم به من تبریک گفتند. این روز واقعاً ویژه و شگفت انگیز بود."
این ملی پوش اروگوئه ای روز سه شنبه در پیروزی 5 بر صفر رئال مادرید مقابل شاختار دونتسک در لیگ قهرمانان روی نیمکت حضور داشت، اما انتظار می رود او در نیوکمپ در ترکیب اصلی تیمش برابر بارسلونا حضور داشته باشد.
 
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала