Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

زنگ خطر به بارسا؛ لیورپول می‌خواهد استرلینگ را برگرداند

© AP Photo / Laurence GriffithsАнглийский футболист Рахим Стерлинг во время матча между командами Англии и Хорватии на Euro 2020
Английский футболист Рахим Стерлинг во время матча между командами Англии и Хорватии на Euro 2020 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.10.2021
عضو شوید
تیم فوتبال لیورپول قصد دارد تا رحیم استرلینگ ستاره سابق خود را به آنفیلد برگرداند.
به گزارش اسپوتنیک، طبق گفته کریستین فالک سردبیر نشریه بیلد آلمان، لیورپول در تابستان به بازار نقل و انتقالات خواهد آمد و برای جذب رحیم استرلینگ از منچسترسیتی با بارسلونا رقابت خواهد کرد.
این در حالیست که قبلا گفته میشد که احتمالا این بازیکن به تیم فوتبال بارسلونا خواهد رفت تا در لالیگا به فوتبال خود ادامه دهد.
در حالی که لیورپول از محمد صلاح، سادیو مانه، روبرتو فیرمینو و دیوگو ژوتا در خط حمله بهره میبرد، خرید استرلینگ گزینه دیگری به خط حمله لک لک ها اضافه خواهد کرد.
​از زمان انتقال استرلینگ از لیورپول به منچسترسیتی، ستاره انگلیسی از نظر آماری در نیمه آبی منچستر کاملاً درخشان بوده است.
وی 115 گل به ثمر رسانده و 89 پاس گل در 304 بازی در تمام مسابقات برای سیتیزن ها به ثمر رسانده است. عملکرد خوب او باعث شده سیتی به سه عنوان لیگ برتر و سایر افتخارات مهم برسد.
 
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала