Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بیش‌ترین برد در تاریخ ال‌کلاسیکو؛ مسی بعد از اسطوره رئال

© REUTERS / Albert GeaЛионель Месси после забитого гола
Лионель Месси после забитого гола - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.10.2021
عضو شوید
پاکو خنتو رکورددار بیشترین پیروزی در تاریخ و سرخیو بوسکتس رکورددار بیشترین برد در بین بازیکنان فعلی ال‌کلاسیکو هستند.
به گزارش اسپوتنیک، یکشنبه آینده رئال مادرید و بارسلونا در این هفته از رقابت های لالیگا به مصاف هم می روند و باید دید که در نهایت در این بازی حساس کدام تیم برنده خواهد شد.
با توجه به اینکه رئال مادرید و بارسلونا دو تا از پرطرفدار ترین تیم های حال حاضر جهان فوتبال هستند، تمامی نگاه ها به اخبار و نکات مربوط به این بازی بزرگ در فاصله دو روز مانده به برگزاری آن دوخته شده است.
یکی از نکات آماری جالب مربوط به ال کلاسیکو این است که بدانیم کدام بازیکن بیشترین تعداد پیروزی را در تاریخ ال کلاسیکو ها دارد.
در حال حاضر از بازیکنانی که همچنان در ال کلاسیکو حضور دارند، سرخیو بوسکتس با تعداد 19 برد صدرنشین است و این فرصت را دارد که تعداد برد های خود را افزایش دهد.
​اما اگر بخواهیم به طور کلی و تاریخی به این قضیه نگاه کنیم، پاکو خنتو اسطوره رئال مادرید که بین سال های 1953 تا 1971 در رئال مادرید حضور داشته است، با 21 برد بیشترین تعداد برد را در ال کلاسیکو ها دارد و از این حیث رکورددار است.
لیونل مسی، فوق ستاره آرجنتینی هم که در تابستان گذشته بارسلونا را ترک کرد، 19 بُرد در ال کلاسیکو ها دارد و مشترکا با بوسکتس در جایگاه دوم از این نظر قرار دارد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала