Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مدیر حامیان مالی پی‌اس‌جی: "فروش لباس نمی‌تواند دستمزد بازیکن را بپردازد"

© AFP 2023 / Tobias SchwarzВ берлинском музее восковых фигур мадам Тюссо на фигуру футболиста Лионеля Месси надевают майку Paris Saint-Germain
В берлинском музее восковых фигур мадам Тюссо на фигуру футболиста Лионеля Месси надевают майку Paris Saint-Germain  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.10.2021
عضو شوید
مارک آرمسترانگ مدیر حامیان مالی پاری‌سن‌ژرمن می‌گوید که "فروش پیراهن حقوق ستاره‌های این باشگاه را نمی‌تواند پرداخت کند.
به گزارش اسپوتنیک؛ پاری‌سن‌ژرمن احتمالاً یکی از باشگاه‌هایی است که بیشترین درآمد را از فروش لباس‌های بازیکنان‌اش در فصل جاری 20-21 به دست آورده است. از این نظر، جذب لئو مسی ارتباط زیادی با آن داشت، به حدی که حتی پیراهن او نیز تنها در 24 ساعت به فروش رفت. با این حال و برخلاف آنچه قبلاً اظهار شد، خرید و فروش بازیکنان با فروش پیراهن استهلاک نمی‌شود.
مارک آرمسترانگ مدیر حامیان مالی پاری‌سن‌ژرمن در این مورد در کنگره SportBiz که در اسپانیا برگزار شد صحبت کرد و اظهار داشت که درآمد حاصل از فروش کالا حقوق ستاره‌های آنها را پرداخت نمی‌کند:
"هر بار که بازیکن بزرگی به خدمت گرفته می‌شود فشار دهید. متأسفانه، نه. ما دوست داریم اینطور باشد. بدیهی است که ما پیراهن‌های زیادی می‌فروشیم اما همانطور که هرکسی که در این صنعت کار می‌کند می‌داند، ساختار توافقنامه‌ها و محدودیت‌عا وجود دارد. از زنجیره جهانی عرضه ... ما نمی‌توانیم با تقاضا مطابقت داشته باشیم."
در مورد آنچه آرمسترانگ اظهار نمود، باید توجه داشت که پاری‌سن‌ژرمن تقریباً 7 درصد از فروش هر پیراهن را به دست می‌آورد که قیمت آن بین 90 تا 150 یورو است، بنابراین پاریسی‌ها باید 17 میلیون واحد بفروشند تا بتوانند مبلغ را کسب کنند کنند. انتقال، رقمی که از سوی دیگر غیرممکن به نظر می‌رسد.
در نهایت، در مورد نیاز به برآوردن تقاضا برای پیراهن‌هایی که دریافت می‌کنند آرمسترانگ اظهار داشت:
"ما هر روز با دوستان خود در نایک در تماس هستیم، به طوری که آنها تا آنجا که ممکن است پیراهن تولید می‌کنند ... آیا ما کالاهای تجاری زیادی می‌فروشیم؟"
وی در پایان گفت:
"بله من در سه ساعت اول فروش آنلاین به میلیون‌ها اشاره کردم. هر واحد بلافاصله فروخته می‌شود اما این حقوق را پرداخت نمی‌کرد ، اگرچه بخش مهمی از ترکیب است."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала