Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پاسخ عجیب ایکاردی به درخواست طلاق همسرش

© AFP 2023 / MARCO BERTORELLOInter Milan's Argentinian forward Mauro Emanuel Icardi (L) and his wife Wanda Nara look on during the Italian Serie A football match Inter Milan versus Crotone on February 3, 2018 at the 'Giuseppe Meazza' Stadium in Milan.
Inter Milan's Argentinian forward Mauro Emanuel Icardi (L) and his wife Wanda Nara look on during the Italian Serie A football match Inter Milan versus Crotone on February 3, 2018 at the 'Giuseppe Meazza' Stadium in Milan.  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.10.2021
عضو شوید
مائورو ایکاردی به همسرش خبر داده است که در صورتی جدایی، او از پاریسن جرمن را ترک خواهد کرد و این موضوع می‌تواند به واندا از لحاظ اقتصادی شدیداً ضرر برساند.
به گزارش اسپوتنیک، مائورو ایکاردی و واندا نارا که به عنوان یکی از زوج‌های موفق فوتبال شناخته می‌شدند، چند روز می‌شود که با هم اختلاف پیدا کرده‌اند و همسر این بازیکن او را به خیانت و داشتن رابطه با چین سوارز سوپر مُدل آرجانتینی متهم می‌کند.
این موضوع به روز شنبه همگانی شد و واندا با حذف تمامی عکس‌هایش با ایکاردی در انستاگرام، از پایان رابطه‌اش با ایکاردی خبر داد و راهی میلان شد.
ایکاردی نیز ساعاتی پس از سفر واندا راهی میلان شد تا زندگی به هم ریخته‌اش را سر و سامان بخشد. این بازیکن در ادامه عکسی از همسر و فرزندانش را نشر کرد و روز مادر را به واندا تبریکی داد تا نشان دهد که اوضاع آرام است.
اما به نظر می‌رسد که اختلاف بین این زوج عمیق است زیرا واندا نارا از همسرش درخواست طلاق کرده و وکیل او این موضوع را با ایکاردی شریک ساخته است.
ایکاردی اما پاسخ عجیبی به این درخواست همسرش داده و گفته است که اگر واندا درخواست خودش را پس نگیرد، او از پاریسن‌جرمن جدا خواهد شد و این موضوع می‌تواند از لحاظ اقتصادی ضرر سنگینی به واندا وارد کند، زیرا او مدیر برنامه‌های مائورو است و باید پول کمیسیون انتقال ستاره آرجانتینی را از اینتر به پی‌اس‌جی، به این باشگاه فرانسوی برگرداند.
رسانه‌های آرجانتینی پس از مطرح شدن این درخواست ایکاردی گفته اند که واندا حتی آماده است که با چنین شرایطی از ستاره آرجانتینی جدا شود و غرامت باشگاه پاریسن‌جرمن را نیز پرداخت کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала