Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هفته سوم لیگ قهرمانان ارپا؛ اوج هیجان در مادرید و پاریس

© Sputnik / Евгения Новоженина /  مراجعه به بانک تصاویر لیگ قهرمانان اروپا
لیگ قهرمانان اروپا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.10.2021
عضو شوید
در هفته سوم رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، رئال مادرید به مصاف شاختار دونتسک می‌رود و پاری‌سن‌جرمن هم در پارک دوپرانس مهمان لایپزیگ است.
به گزارش اسپوتنیک، هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا امشب با برگزاری هشت دیدار آغاز می‌شود و تیم‌های حاضر در گروه‌های A تا D به مصاف یکدیگر خواهند رفت.
گروه A
پاری‌سن‌‌جرمن که در صدر گروه قرار دارد پذیرای لایپزیک خواهد بود. شاگردان مائوریسیو پوچتینو از دو بازی اول اندوخته ۴ امتیازی دارند و در مصاف با حریف آلمانی که امتیازی کسب نکرده روی کاغذ بخت زیادی دارند.
 لیونل مسی و کیلیان امباپه خط حمله مرگباری را تشکیل داده‌اند و در کنار دیگر ستاره‌های پاریس به دنبال رقم زدن پیروزی دیگری هستند. نیمار در این مسابقه غایب است. لایپزیک با از دست دادن یولیان ناگلزمان سرمربی موفقش و جدایی چند ستاره شاخص با تیم آماده دو فصل اخیر فاصله زیادی دارد.
PSG's Neymar during the French League One soccer match between Paris Saint-Germain and Marseille at the Parc des Princes in Paris, France, Sunday, Sept.13, 2020 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.10.2021
ورزش
نیمار بازی با لایپزیگ را از دست داد
بررسی وضعیت تیم های پاری‌سن‌جرمن و لایپزیگ
پاری‌سن‌جرمن؛
پی‌اس‌جی با شوک ناشی از شکست مقابل رن به تعطیلات بازی های ملی رفتند اما در دیدار مقابل آنژیه به پیروزی رسیدند تا از آن شوک کمی خارج شوند. البته این باعث نمی شود افت نسبی که تیم پوچتینو به آن دچار شده را نادیده بگیریم.
آنها تا دقیقه 70 مقابل آنژیه از حریف عقب بودند و به لطف خلاقیت ام باپه توانستند شکست خانگی را به پیروزی تبدیل کنند. پاری سن ژرمن در این بازی می تواند از حضور لیونل مسی که در بازی ابتدای هفته غایب بود نیز بهره ببرد و این خبر خوبی برای پوچتینو است.
لاپیزیگ؛
لایپزیش با جسی مارش نتوانسته فرم ثابتی داشته باشد و دائما در فراز و نشیب به سر می برد. تیم آلمانی برخلاف چند فصل گذشته نتوانسته خودش را به رتبه های بالایی جدول بوندسلیگا برساند و هم اکنون در رتبه هشتم قرار دارد. مهره کارگشای لایپزیش در پاریس می تواند کریستوفر انکونکو باشد. انکونکو که قرار است مقابل تیم سابقش به میدان برود، در فصل جاری یکی از بهترین بازیکنان اروپا بوده است و طی دو  بازی قبلی اروپایی اش هم توانسته 4 بار گلزنی کند.
ترکیب احتمالی پاری سن ژرمن و لایپزیش
پاری سن ژرمن (3-3-4): دوناروما؛ حکیمی، مارکینیوش، کیمپمبه، نونو مندش؛ واینالدوم، گیه، وراتی؛ مسی، دراکسلر، ام باپه
لایپزیشگ(3-3-4): گولاچی؛ کلوسترمان، سیماکان، اوربان، گواردیول؛ کمپل، لایمر، سوبوسلای؛ انکونکو، سیلوا، فورسبرگ
كريم بنزيمة بعد أن خسر فريقه ريال مدريد أمام اسبانيول 2-1 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.10.2021
ورزش
شاختار حریف آسان نیست؛ نماینده اوکراین به دنبال سومین پیروزی متوالی برابر رئال
در گروه d هم رئال مادرید به مصاف شاختاردونتسک می‌رود. شاگدران آنچلوتی که هفته قبل در خانه غافلگیر شد و برابر شریف تیراسپول مغلوب شد به مصاف شاختار دونتسک یک امتیازی می‌رود تا با شکست این تیم 6 امتیازی شود.
نماینده اوکراین که نمی‌خواهد خیلی زود مهر حذف روی نامش زده شود همه تلاش خود را خواهد کرد تا از سد پرافتخارترین تیم اروپا بگذرد.
بررسی وضعیت رئال مادرید و شاختاردونتسک؛
شاختار تحت هدایت روبرتو دزربی، مرحله گروهی را با شکست عجیب 2-0 مقابل شریف تیراسپول آغاز کرد اما در بازی دوم مقابل اینتر و در خانه به تساوی دست یافت تا کمی از فشارها کاسته شود. تیم اوکراینی در حضور رئال مادرید و اینتر شانس چندانی برای صعود به دور حذفی ندارد اما عدم راهیابی به لیگ اروپا می تواند برای آنها بسیار ناامید کننده باشد و حالا دو بازی پیاپی سخت مقابل پر افتخار ترین تیم تاریخ رقابت ها خواهند داشت.
رئال مادرید؛
رئال مادرید وضعیت خوبی ندارد؛ شکست 2-1 مقابل اسپانیول، قبل از وقفه بازی های ملی، آخرین بازی تیم کارلو آنچلوتی بود و بعد از آن یک بازی آنها در لالیگا به تعویق افتاده است. شکست هفته دوم مرحله گروهی مقابل شریف تیراسپول هم شوک بزرگ دیگری بود که به مادریدی ها در سانتیاگو برنابئو وارد شد تا عملاً تیم کارلتو با دو شکست متوالی قدم به این مسابقه بگذارد.
شاختار در ادامه فصل لاسینا ترائوره را به علت مصدومیت شدید زانو در اختیار نخواهد داشت و جونیور مورائس هم دیگر غایب آنها خواهد بود.
در رئال مادرید هم ادن هازارد، گرت بیل، دنی کارواخال، ایسکو، دنی سبایوس و لوکا یوویچ به علت مصدومیت غایب خواهند بود.
 
 
 
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала