Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

فاتی و بارسا به بن بست خوردند؛ کار تمدید نیمه کاره ماند?

© AFP 2023 / LLUIS GENEАнсу Фати
Ансу Фати - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.10.2021
عضو شوید
باشگاه بارسلونا و آنسو فاتی بر سر مذاکرات جدید شان تا تمدید قرارداد، به بن بست خوردند، زیرا نماینده وی از شرایط ارائه شده به مشتری‌اش ناراضی است.
به گزارش اسپوتنیک؛ بارسلونا و آنسو فاتی در مذاکرات قرارداد جدید به نتیجه نرسیدند و این مذاکرات متوقف شد زیرا خورخه مندس نماینده این ستاره خواهان قرارداد دو ساله است و "بند آزادسازی 840 میلیون پوندی" را رد می‌کند.
قرارداد این بازیکن 18 ساله در پایان فصل خاتمه می‌یابد و کاتالان‌ها مشتاق هستند که این ستاره را به یک قرارداد بلند مدت جدید وصل کنند، همانطور که در اوایل این هفته با پدری انجام دادند.
با این حال به گفته روزنامه کاتالونیایی‌ ال‌نیشنال، مذاکرات بسیار ساده به نظر نمی‌رسد و احتمالا اصل موضوع مدت قرارداد ارائه شده است.
مندس که به تازگی جانشین پدر لیونل مسی خورخه به عنوان نماینده فاتی شده به دلیل مشکلات مالی بارسلونا درخواست تمدید دوساله را مطرح کرده است.
این گزارش نشان می‌دهد که مندس قصد دارد قبل از سال 2024 با بارسلونا دوباره وارد مذاکره شود تا در مورد یک قرارداد سودآور برای مشتری خود صحبت کند.
برعکس، غول لالیگا امیدوار است که فاتی را با تمدید طولانی مدت که شامل چندین پاداش عملکرد و افزایش حقوق پایه بعد از هر فصل است، امضا کنند. گزارش شده که مندس پیشنهادات را رد کرده و مذاکرات را متوقف نموده است. در حالی که مرد پرتگالی از تمایل فاتی برای ماندن در نیوکمپ آگاه است، او همچنین مصمم می‌باشد تا بهترین قرارداد را برای این نوجوان رقم بزند.
گفته می‌شود که پیشنهاد بارسلونا شامل بند آزادسازی 1 میلیارد یورویی (840 میلیون پوند) است که مندس قصد ندارد با آن موافقت کند.
کاتالان‌ها همان بند را در قرارداد پدری قید کردند و عملاً هرگونه خواستگار احتمالی را تعیین نمودند و می‌خواهند همین کار را برای مردی که پیراهن شماره 10 مسی را به ارث برده، انجام دهند.
با این حال تصور می‌شود که فاتی مصمم است در صورت لزوم راهی برای خروج از باشگاه را حفظ کند. برای پیچیده‌تر شدن اوضاع، همانطور که ماه گذشته AS گزارش کرد، بارسلونا یک بند تمدید یک طرفه برای تمدید قرارداد فاتی تا سال 2024 امضا کرده است.
با این حال، اعتبار بند مورد بررسی قرار می‌گیرد زیرا بازیکنان زیر 18 سال نمی‌توانند قراردادهایی بیش از دو سال را امضا کنند.
فاتی 16 ساله بود که قرارداد فعلی خود را امضا کرد اما این گزارش نشان داد که بارسا معتقد است آنها می‌توانند در این پرونده پیروز شوند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала