Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تیره‌گی در روابط رونالدو با سولسشر؛ کریس چه کسی را برای هدایت یونایتد مناسب می‌بیند؟

© REUTERS / HANDOUTالنجم البرتغالي كريستيانو رونالدو أثناء مؤتمر صحفي قبل مباراة البرتغال والمجر في يورو 2020
النجم البرتغالي كريستيانو رونالدو أثناء مؤتمر صحفي قبل مباراة البرتغال والمجر في يورو 2020 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.10.2021
عضو شوید
فوق ستاره پرتگالی منچستریونایتد، از نیمکت نشینی در دیدار برابر اورتون بسیار ناراحت است.
به گزارش اسپوتنیک، منچستر یونایتد در بازی اخیر خود مقابل لسترسیتی شکست خورد و همین قضیه موجب شد تا انتقادات سنگینی بر اوله گونار سولشر وارد شود.
النجم البرتغالي كريستيانو رونالدو أثناء مؤتمر صحفي قبل مباراة البرتغال والمجر في يورو 2020 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.10.2021
ورزش
عصبانیت رونالدو از نیمکت‌نشینی؛ این‌جا آمدم که جام بگیرم!
حتی برخی از رسانه ها عنوان کرده اند که فوق ستاره پرتگالی از عملکرد مربی شیاطین سرخ ناراضی است و خواستار برکناری او است. در همین رابطه، نشریه انگلسی «تلگراف» خبر داده که رونالدو از وضعیت سولسشر در منچستر یونایتد ناراضی است و دوست دارد که یک سرمربی دیگر جانشین او شود.
ستاره 36 ساله پرتگالی علاقه ویژه‌ای به زیدان دارد و دوست دارد که زین الدین زیدان سرمربی منچستر یونایتد شود و او را برای هدایت شیاطین سرخ مناسب می داند. این دو در رئال مادرید خاطراتی خوشی دارند و یکی از بهترین دوره های تاریخ کهکشانی‌ها را در کنار هم با فتح سه لیگ قهرمانان اروپای پیاپی رقم زدند.
سرمربی فرانسوی هم اکنون تیمی در اختیار ندارد و به همین دلیل رونالدو او را برای هدایت منچستر یونایتد مناسب می داند. اضافه شدن یک شکست دیگر به کارنامه سولسشر، سرمربی منچستریونایتد را به لبه پرتگاه سوق داده است.
شیاطین سرخ که فصلی ناامید‌کننده را شروع کرده‌اند با باخت خانگی مقابل لسترسیتی به روند نزولی خود تداوم بخشیدند. حالا نیمکت لرزان سرخ ها بیش از گذشته سولسشر را به حاشیه برده و عصبانیت کریس رونالدو را هم دیگر نمی‌توان انکار کرد.
 
 
 
 
 
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала