Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نیوکاسل 2 تاتنهام 3؛ پیروزی لک‌لک‌ها در شب دراماتیک سنت جیمز پارک

© REUTERS / ALEX LIVESEYTottenham Hotspur's Son Heung-min celebrates scoring their second goal with teammates with Harry Kane and Sergio Reguilon
Tottenham Hotspur's Son Heung-min celebrates scoring their second goal with teammates with Harry Kane and Sergio Reguilon  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.10.2021
عضو شوید
تیم فوتبال تاتنهام در دراماتیک‌ترین بازی هفته اروپا به پیروزی رسید و نیوکاسل را شکست داد.
به گزارش اسپوتنیک؛ تیم فوتبال تاتنهام در جذاب‌ترین بازی هفته لیگ برتر انگلیس که پربرخورد دنبال شد، با نتیجه 3-2 نیوکاسل را از پیش رو برداشت.
این بازی در هفته هشتم و در ورزشگاه سنت جیمزپارک در حضور مالک و رئیس هیئت مدیره جدید باشگاه نیوکاسل برگزار شد و پیش از آغاز بازی نیز هواداران به شدت از آنها استقبال کردند.
بازی را نیوکاسل به خوبی آغاز کرد و خیلی زود در دقیقه دوم به کل رسید. ارسال خاویر مانکوییلو با ضربه سر دیدنی کالوم ویلسون همراه شد، تا نتیجه بازی 1-0 شود.
اما تاتنهام بعد از دریافت گل به حملات خود افزود تا دروازه میزبان را باز کند و در دقیقه 17 موفق به این کار شد، که این گل با شوت تماشایی تانگوی اندومبله رقم خورد و بازی به تساوی کشیده شد.
چند دقیقه بعد هم هری کین کاپتان لندنی‌ها گل برتری تاتنهام را وارد دروازه حریف کرد.
هنوز آرامش به رختکن میزبان برنگشته بود که در دقیقه 41، بازی به خاطر حمله قلبی یکی از تماشاگران در جایگاه شرقی استادیوم متوقف شد و هواداران با سر و صدای خود به حاضران در میدان نشان دادند روی سکوها اتفاقی رخ داده است و این موضوع را در همان دقایق سرخی رگیلون مدافع اسپانیایی تاتنهام به اطلاع آندره مارینر داور بازی رساند. با اشاره بازیکنان تاتنهام کادرپزشکی فهمیدند که یکی از هواداران مشکل قلبی پیدا کرده و این هوادار نیاز به احیای قلب و دستگاه دفیبریلاتور داشت که به خوبی به وضعیت او رسیدگی شد.
پس از 30 دقیقه توقف سرانجام بازی ادامه یافت که سون هیونگ مین در وقت‌های اضافه نیمه اول برای بار سوم دروازه نیوکاسل را باز کرد.
در نیمه دوم این نیوکاسل بود که برای پاسخ دادن به گل‌های حریف به بازی برگشت ولی در آخرین دقایق بازی به گل دوم دست یافت که اریک دایر در دقیقه 90 گل به خودی بسیار عجیب وارد دروازه تاتنهام کرد و سرانجام لندنی‌ها به پیروزی ارزشمند و دراماتیک 3-2 دست یافتند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала