Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اعجوبه همچنان می‌درخشد؛ مسی بهترین گلزن قاره امریکای جنوبی شد + عکس

© AP Photo / Andre PennerArgentina's Lionel Messi celebrates scoring his side's third goal against Ecuador during a Copa America quarterfinal soccer match at the Olimpico stadium in Goiania, Brazil, Saturday, July 3, 2021
Argentina's Lionel Messi celebrates scoring his side's third goal against Ecuador during a Copa America quarterfinal soccer match at the Olimpico stadium in Goiania, Brazil, Saturday, July 3, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.10.2021
عضو شوید
فوق ستاره آرجنتینی تبدیل بهترین گلزن قاره امریکای جنبوی در بازی هم ملی شد.
به گزارش اسپوتنیک، تیم ملی آرجنتین بامداد امروز موفق شد با درخشش لیونل مسی با نتیجه سه بر صفر تیم ملی اروگوئه را شکست دهد و بدین ترتیب یک پیروزی شیرین را در ادامه بازی های مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر در منطقه آمریکای جنوبی به دست بیاورد.
سوارز با مسی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.10.2021
ورزش
هشدار سوارز به مسی در آستانه جدال حساس؛ رفاقت بی رفاقت
فوق ستاره آرجنتینی تبدیل به بهترین گلزن قاره آمریکای جنوبی در بازی های ملی شده است و به همین دلیل پیش از آغاز بازی آرجنتین و اروگوئه از او بابت دستیابی به این رکورد تقدیر شد و یک هدیه ویژه به او تعلق گرفت.
فدراسیون فوتبال آرجنتین پیش از شروع این دیدار لوح ویژه را که تصویر بوسه مسی بر کوپا آمریکا روی آن نقش بسته است، به لیونل مسی اهدا کرد و بدین ترتیب از او بابت شکستن رکورد بیشترین تعداد گل ملی در آمریکای جنوبی تقدیر کرد.
مسی در دیدار قبلی مقابل بولیوی با هت‌تریکی که داشت توانست رکورد پله را که 77 گل ملی به ثمر رسانده بود، بشکند و تبدیل به بهترین گلزن رقابت های ملی تاریخ آمریکای جنوبی شود.
این ستاره 34 در دیدار شب گذشته مقابل اروگوئه هم یک گل به ثمر رساند تا تعداد گل های ملی خود را به عدد 80 برساند و بدین ترتیب اختلاف خود را با تعداد گل های پله که رکورد تا پیش از این در اختیار او بوده افزایش بدهد.
 
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала