Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رونالدو می تواند توپ طلا را ببرد

© REUTERS / Phil NobleИгрок «Манчестер Юнайтед» Криштиану Роналду в матче с «Ньюкаслом»
Игрок «Манчестер Юнайтед» Криштиану Роналду в матче с «Ньюкаслом» - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.10.2021
عضو شوید
فیندی جورج اسطوره آژاکس معتقد است کریستیانو رونالدو ستاره منچستریونایتد می تواند توپ طلا 2021 را کسب کند.
به گزارش اسپوتنیک، شب گذشته فهرست 30 بازیکن که شانس دریافت توپ طلای سال 2021 را دارند، اعلام شد که نام یکی از آنها طبق انتظار، رونالدو ستاره یونایتد است.
البته او در کنار رونالدو که فصل پیش فقط قهرمانی در جام حذفی ایتالیا با یوونتوس را کسب کرد و در یورو با پرتگال حذف شد، اسامی لیونل مسی  روبرت لواندوفسکی، جورجینیو و چند ستاره دیگر هم دیده میشود.
در حالی که بسیاری معتقدند جورجینیو ستاره چلسی به دلیل قهرمانی با آبی های لندن در لیگ قهرمانان و همچنین قهرمانی در یورو 2020 با تیم ملی کشورش شانس اول این جایزه است، اما جورج معتقد است، رونالدو نیز شانس کسب این توپ ارزشمند را برای بار ششم دارد.
جورج در همین راستا به سایت گل گفت:
"اگرچه پرتغال در یورو 2020 زود شکست خورد، اما هنوز زود است که در خصوص شانس دریافت توپ طلا تصمیم بگیریم، زیرا باید عملکرد بازیکنان دیگر را در نظر گرفته شود. در حال حاضر مه چیز ممکن است ، اما او همچنان می تواند قهرمان شود. و اگر او برنده نشود ، مشکلی نیست. "
جورج گفت:
"به غیر از رونالدو، بازیکنانی مانند لیونل مسی و روبرت لواندوفسکی نیز بسیار خوب کار کردند و بنابراین وقتی نوبت به رای دادن برسد، قهرمان و نفر اول معرفی خواهد شد.
در عملکردی تاریخی و بی سابقه که قطعا برای سالها در تاریخ فوتبال ثبت خواهد شد، مسی و رونالدو 11 توپ از 12 توپ طلای اخیر را بین خود رد و بدل کردند و تنها بازیکنی که توانست در این 12 سال به سلطه این دو ستاره پایان دهد، لوکا مودریچ بود که در سال 2018 موفق به دریافت این جایزه ارزشمند شد.
جورج در ادامه صحبت هایش گفت، حضور رونالدو در یونایتد باعث قوی شدن این تیم شده است.
او در 36 سالگی هم میدرخشد و درخشش کم نشده است. اینکه او در مقطع با درخشش در تیمش بعنوان بهترین بازیکن ماه لیگ برتر انتخاب شد، اتفاق کمی نیست. یونایتد با حضور او قدرت بیشتری پیدا کرده است.
View this post on Instagram
A post shared by Manchester United (@manchesterunited)
جورج ادامه داد:
برای رونالدو و دیگر بازیکنانی که درآمد زیادی دارند، مزیت هایی وجود دارد، زیرا آنها می توانند تجهیزاتی را در خانه های خود تهیه کنند تا بتوانند همیشه خود را آماده نگه دارند. در واقع این به آنها کمک میکند تا همیشه خوب عمل کنند، به همین دلیل است که کریستیانو در 36 سالگی هنوز می توانند در چنین سطح بالایی بازی کند."
View this post on Instagram
A post shared by Manchester United (@manchesterunited)
 
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала