Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

شکست تلخ در سن سیرو با ندانم کاری بونوچی؛ اسپانیا نخستین فینالیست لیگ ملت ها شد

© Sputnik / Владимир Астапкович /  مراجعه به بانک تصاویر تیم فوتبال اسپانیا
تیم فوتبال اسپانیا  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.10.2021
عضو شوید
تیم فوتبال اسپانیا با شکست ایتالیا راهی فینال رقابت های لیگ ملت های اروپا شد.
به گزارش اسپوتنیک، در نخستین دیدار مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ ملت های اروپا تیم های ایتالیا و اسپانیا از ساعت 23:15 به وقت کابل در ورزشگاه سن سیرو به مصاف هم رفتند که این مسابقه با برتری 2 بر 1 لاروخا به پایان رسید.
​در این جدال ابتدا اسپانیا بود که به گل اول رسید. فران تورس در دقیقه 17 ارسال زیبای میکل اویارزابال از جناح چپ را با یک ضربه ای دقیق وارد دروازه دوناروما کرد و حساب کار را یک بر صفر کرد.
در ادامه ایتالیا که برای به تساوی کشاندن بازی امیدوار بود، در دقیقه 40 با اخراج کاپیتانش 10 نفره شد. بونوجی پس از حرکت خشن روی بازیکن اسپانیا کارت زرد دومش را دریافت کرد و از زمین بازی اخراج شد.
​این اخراج همان طور که پیش بینی میشد، کار ایتالیا را سخت تر هم کرد، زیرا در آخرین ثانیه های واپسین نیمه نخست، اسپانیا با دبل فران تورس به گل دوم هم رسید تا نیمه اول با شکست جبران ناپذیر آتزوری به اتمام برسد. این پاس گل نیز توسط میکل اویارزابال داده شد تا لاروخا با تکیه به این دو ستاره برنده نیمه اول شود.
با شروع نیمه دوم، ایتالیا که چشم به ضد حملات دوخته بود، فشار زیادی را روی دروازه اش تحمل کرد، زیرا یک نفر کم داشتن این تیم باعث میشد، اسپانیا موقعیت های بیشتری روی دروازه این تیم ایجاد کند.
بلاخره پس از چند دفع پیاپی توسط دوناروما، ایتالیا روی یک ضد حمله خطرناک و توپ ربایی از روی ارسال کرنر اسپانیا، توسط مانئول پلگرینی در دقیقه 83 یکی از گل های خورده را جبران کرد.
در ادامه ایتالیا دوباره نیز برای حمله به روی دروازه مهمانش فشار وارد کرد، اما دیگر زمانی برای بازگشت نبود و در نهایت این شاگردان لوئیز انریکه بودند که با کسب پیروزی در این بازی حساس، نخستین فینالیستان لیگ ملت ها شدند.
​حریف اسپانیا از دیدار امشب تیم های فرانسه و بلجیم مشخص خواهد شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала