Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آماده سازی لاروخا برای فینال لیگ ملت‌ها + عکس/ویدیو

© Sputnik / Виталий Тимкив /  مراجعه به بانک تصاویر تیم ملی اسپانیا
تیم ملی اسپانیا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.10.2021
عضو شوید
تیم ملی اسپانیا پس از شکست دادن ایتالیا در نیمه نهایی؛ حالا برای فینال لیگ ملت‌ها آماده می‌شود.
به گزارش اسپوتنیک؛ تیم ملی اسپانیا زیر نظر لوئیز انریکه پس از حذف کردن ایتالیا در نیمه نهایی لیگ ملت‌ها به میزبانی سن سیرو؛ تمرینات ریکاوری برای بازیکنان را آغاز کرده تا خود را برای فینال این مسابقات آماده کند.
در تأسیسات اینترلو جایی که آکادمی جوانان اینترمیلان است این تیم تمرین می‌کند، تیم اسپانیا پس از اولین پیروزی تاریخی در یک دیدار رسمی مقابل ایتالیا؛ ساعت‌ها تمرین کرد.
نویسنده دو گل پیروزی لاروخا؛ فران تورس به دلیل ضربه محکم به پای راست‌اش که مانع حضور او تا پایان بازی گردید؛ دچار آسیب دیدگی شد و این مهاجم تحت آزمایشات پزشکی قرار گرفت و تأیید شد که در هیچ یک از انگشتان‌اش دچار شکستگی نشده و در حال استراحت است تا به رویداد بزرگ روز یکشنبه در سن سیرو برسد.
در حالی‌که وی در دست فیزیوتراپیست‌ها برای بهبودی قرار گرفت؛ دروازه‌بانان دیوید دخیا و روبرت سانچز به همراه پدرو پوررو، اریک گارسیا، اینیگو مارتینز، سرجیو رگلیون، رودری، سرجی روبرتو، میکل مورینو، پابلو فورنالز و برایان گیل، بخش اصلی یک جلسه یک ساعته بودند.
یرمی پینو که اولین بازی خود را در سن 18 سالگی با بازی در نیمه دوم با جایگزینی فران تورس انجام داد، با گروه تمرین نکرد و یک جلسه ریکاوری داشت.
لوئیز انریکه روز جمعه مجدداً در اولین تمرین مشترک همه بازیکنان در دسترس‌اش را جمع آوری می‌کند و در مورد جنبه‌های تاکتیکی برای صیقل دادن و تازگی‌های احتمالی بحث می‌کند در حالی‌که رقیب فینالی‌اش امشب از میان فرانسه و بلجیم مشخص خواهد شد. او اطمینان دارد که به دلیل احساسات خوب بازیکنان می‌تواند روی فران تورس در فینال حساب نماید.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала