Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

جانشین احتمالی کومان در بارسا؛ مارتینز دوباره واکنش نشان داد

© Sputnik / Михаил Киреев /  مراجعه به بانک تصاویر روبرتو مارتینز سرمربی بلجیم Футбол. Тренировка сборной Бельгии
روبرتو مارتینز سرمربی بلجیم  Футбол. Тренировка сборной Бельгии - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.10.2021
عضو شوید
سرمربی تیم ملی بلجیم یک بار دیگر به شایعات حضورش در بارسا واکنش نشان داد.
به گزارش اسپوتنیک، روبرتو مارتینز سرمربی تیم ملی فوتبال بلجیم در آستانه دیدار حساس تیمش برابر فرانسه در نیمه نهایی لیگ ملت ها، آستانه مسابقه حساس برابر قهرمان جهان، در مورد شایعات حضورش در بارسا نیز واکنش نشان داد.
مارتینز میگوید با وجود شایعاتی که او را به بارسا مرتبط کرده است، او توجه اش را برای ادامه کار با تیم ملی بلجیم گذاشته است.
مارتینز در گفتگویی اختصاصی به سایت گل گفت:
"صادقانه بگویم، من زمانی برای فکر کردن در مورد آینده ام ندارم. شغل من نشان می دهد که باید روی جایی که فعلا هستم تمرکز کنم، نه اینکه از پروژه ای به پروژه دیگر می روم. شما باید یاد بگیرید که همیشه متعهد باشید.
سرمربی اسپانیایی بلجیم گفت:
"در فوتبال اگر فکر کنید ضعیف کار میکنید و خود را در کارهایی که میکنید، دسته کم بگیرید، ضرر میکنید. من از کارم و حضورم در اینجا بسیار بسیار ار خوشحالم و فقط برای پیشرفت و رسیدن به مراحل بالاتر فکر میکنم.
وی گفت: "در پایان، اگر مجبور باشم در نهایت تصمیمی هم بگیرم، سعی می کنم بهترین تصمیم را بگیرم.
تیم مارتینز در دومین بازی مرحله نیمه نهایی لیگ ملت ها فردا شب به مصاف فرانسه می رود و برنده این مسابقه نیز به مصاف برنده اسپانیا و ایتالیا روبرو می شود.
مارتینز در مورد احتمال رویارویی با اسپانیا گفت:
"شما هرگز ریشه های خود را از دست نمی دهید. من به این موضوع بسیار بسیار افتخار می کنم، زیرا خانواده من از آنجا هستند. اما شما یاد می گیرید که هیچ وقت جاهای دیگر را از دست ندهید و در هر کجا که هستید، برای خود خانه ای با محیطی شاط فراهم کنید. ممکن است با اسپانیا روبه رو شویم. این بازی جذاب خواهد بود. در کل بازی با تیم هایی مثل اسپانیا و ایتالیا برای بلجیم خاص است.
مارتینز در مورد لوئیس انریکه نیزگفت:
او واقعا خوب کار کرده. من فکر می کنم او روش کار بسیار روشنی دارد و می فهمد که تیمش چگونه بازی کند. شما می توانید شخصیت او را از طریق بازیکنان و نحوه بازی شان بشناسید.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала