Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دوناروما: مشکلی با ناواس ندارم

© AFP 2023 / Justin TallisВратарь Италии Джанлуиджи Доннарумма ловит мяч во время полуфинального футбольного матча ЕВРО-2020 на стадионе Уэмбли в Лондоне
Вратарь Италии Джанлуиджи Доннарумма ловит мяч во время полуфинального футбольного матча ЕВРО-2020 на стадионе Уэмбли в Лондоне  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.10.2021
عضو شوید
دروازه‌بان ایتالیایی پاریسن‌جرمن اعلام کرد که مشکلی با ناواس همتای خودش در این تیم ندارد و رابطه میان ‌آن‌ها بسیار عادی است.
به گزارش اسپوتنیک، دوناروما تابستان گذشته در حالی به عنوان بازیکن آزاد راهی پاریسن‌جرمن شد که عنوان بهترین بازیکن یورو 2020 را کسب کرد و توانست زمینه ساز قهرمانی ایتالیا در این رقابت بزرگ شود.
Вратарь Италии Джанлуиджи Доннарумма спасает пенальти - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.09.2021
ورزش
یوونتوس از نخریدن دوناروما پشیمان می‌شود
با این حال این بازیکن در پی‌اس‌جی زیاد مورد اعتماد پوچتینو نیست و در اکثر بازی‌ها سرمربی آرجانتینی از کیلورناواس دروازه کاستاریکایی در ترکیب ثابت استفاده کرده است.
همین موضوع سبب شده تا شایعات در مورد دوناروما به وجود آید و رسانه‌های ایتالیایی از وجود اختلافات میان او و ناواس خبر دهند.
دوناروما اما در گفت‌وگویی چنین شایعات را در کرده می‌گوید هیچ مشکلی میان آ‌ن‌ها وجود ندارد و رابطه شان بسیار خوب است.
وی در این مورد به خبرنگاران ایتالیایی گفت:" هیچ مشکلی با کیلور ناواس وجود ندارد. من برای بازی کردن در پاریس هستم، طبیعی است که در ابتدا برخی مشکلات وجود داشت اما حالا همه چیز خوب است. من برای بازی کردن در این‌جا هستم و مطمئنم که همه چیز عالی پیش می‌رود."
دوناروما در حال حاضر در اردوی تیم ملی ایتالیا حضور دارد و خودش را برای دیدار بسیار مهم در نیمه نهایی لیگ ملت‌های اروپا برابر اسپانیا آماده می‌سازد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала