Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

انتقاد شدید تباس از پرز: نبودی شرایط رئال بهتر بود

© AP Photo / Paul WhiteJavier Tebas, presidente de LaLiga
Javier Tebas, presidente de LaLiga - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.10.2021
عضو شوید
خاویر تباس رییس سازمان لالیگا، در حضور خبرنگاران به شدت از رییس رئال مادرید انتقاد کرد و مدعی شد که اگر پرز رییس این باشگاه نبود، شرایط کهکشانی‌ها خیلی بهتر می‌بود.
به گزارش اسپوتنیک، اختلاف میان رئال مادرید، لالیگا و رییس این سازمان از مدت‌ها پیش وجود داشته است و این اختلافات به دلیل پروژه CVC، بیشتر از قبل شده و در حال حاضر خاویر تباس تمامی اتباطات خود را با سفیدپوشان قطع کرده است.
Soccer Football - Paris St Germain Training - Ooredoo Training Centre, Saint-Germain-en-Laye, France - August 13, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.09.2021
ورزش
حمله دوباره تباس به پی اس جی؛ آنها تقلب میکنند
رییس لالیگا، امروز با دیگر حضور خبرنگاران به شدت از رییس رئال مادرید انتقاد کرد و مدعی شد که اگر پرز رییس این باشگاه نبود، شرایط کهکشانی‌ها خیلی بهتر می‌بود.
تباس در نشست مطبوعاتی گفت:" اگر باشگاه رئال مادرید رییس دیگری داشت، برای رئال مادرید بهتر بود و حالا شرایط خیلی بهتر داشتند."
وی در مورد حل اختلافات با پرز نیز پرداخت و گفت:" نمی‌دانم آیا دوباره با فلورنتینو پرز صحبت خواهم کرد یا نه؛ اما امکان انجام این کار را بسیار دشوار می‌دانم زیرا ما دو دیدگاه کاملاً متفاوت برای درک فوتبال حرفه‌ای داریم."
رییس لالیگا دلیل عدم حضورش در برنابئو را نیز فاش کرد و چنین گفت:" مطمئن هستم که روزی به برنابئو بازمی گردم. رئال مادرید همیشه از من دعوت می‌کند و من فعلا قبول نمی‌کنم زیرا با تنش در آن جا، حضور من بسیار آزار دهنده خواهد بود."
اختلافات میان پرز و تباس به دلیل این که رییس رئال مادرید تلاش کرد تا فروش سهام لالیگا به شرکت CVC، انجام نشود و باشگاه‌های دیگر را نیز به این امر ترغیب کرد، افزایش یافته و به نظر نمی‌رسد که به این زودی‌ها پایان یابد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала