Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آنچلوتی: امباپه از آمدن به بزرگترین باشگاه جهان لذت خواهد برد

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر آنچلوتی
آنچلوتی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.10.2021
عضو شوید
سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید به شایعات حضور ستاره پی اس جی در تیمش واکش نشان داد.
به گزارش اسپوتنیک، تیم فوتبال رئال مادرید فردا شب در ادامه هفته هفتم لالیگا در زمین اسپانیول به میدان خواهد رفت تا صدرنشینی در لیگ را حفظ کند.
آنچلوتی سرمربی کهکشانی در نشست خبری قبل از این دیدار حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد که مهم ترین آن، صحبت در خصوص کیلیان امباپه بود.
نخستین بخش صحبت های آنچلوتی انتقاداتی بود که از او پس از شکست تحقیرآمیز و ناباورانه در لیگ قهرمانان در مقابل تیم گمنام شریف مولداوی شده بود.
کارلتو گفت: "انتقادات همیشه یا عادلانه است یا ناعادلانه. ولی با این حال شما باید آن را قبول و ارزیابی کنید. من شرایط خوبی دارم، چون خوش شانس هستم که در تیم مثل رئال مادرید از من انتقاد میشود. این طبیعی است و همه مربیان مورد انتقاد قرار میگیرند، حتی مربی که در دسته سوم یک کشور مربیگری کند. آنچلوتی گفت: در این روزها مشکلات زیادی داشتیم و 10 روز پیش هم گفتم که مشکلات به سراغ ما هم خواهد آمد. در کل شکست مقابل شریف باعث غرور ما میشود و باید بازی در مقابل اسپانیول آن را فراموش کنیم. باید اعتراف کنم که بعد از شکست مقابل شریف درست نخوابیدم. وقتی در فوتبال شکست میخورم، خوابم بهم میریزد، ولی ما باید تلاش کنیم و دوباره جایگاه خوب مان را به دست بیاوریم.
از آنچلوتی در خصوص صحبت های اخیر بنزما در مورد امباپه و احتمال رئالی شدن او نیز در این نشست خبری پرسیده شد.
او در پاسخ به صحبت های بنزما گفت: "این بسیار عالی است." امیدوارم امباپه از بازی در رئال مادرید که بزرگ ترین باشگاه جهان است، لذت ببرد. "
​​آنچلوتی در مورد بازی حساس امشب تیم های اتلتیکو مادرید و بارسلونا نیز صحبت کرد و گفت این بازی را تماشا خواهد کرد.
او در خصوص تقابل با این دو تیم و شانس قهرمانی گفت: "من فکر می کنم هر دو مسابقه برای ما مهم است و در مسیر قهرمانی نیز تاثیر گذار خواهد بود."
سرمربی رئال در خصوص نتیجه بازی امشب نیز گفت: "شاید اتلتیکو مادرید در حال حاضر بهتر باشد، اما من فکر می کنم هر دو تیم بازی برابر به نمایش خواهند گذاشت. ما باید روی مسابقات خودمان تمرکز کنیم.
از سرمربی رئال همچنین پرسیده شد، اگر او در حال حاضر سرمربی بارسا بود، چه میکرد. وی گفت:"[مربی بارسلونا؟] با احترام به یک باشگاه بزرگ جهان، من نمی توانم و نمیخواهم در مورد چیزی که به من مربوط نیست صحبت کنم. من مربی رئال هستم و نمیتوانم این کار را انجام دهم."
​وضعیت ادن هازارد: مشکل او تداوم نداشتن است. او برخی کارها را مانند دریبل زدن مثل گذشته انجام می‌دهد. یا اینکه او مقابل شریف در شوت زنی خوب عمل کرد."
کاماوینگا: "او بسیار خوب عمل میکند، او دارای شخصیت و کیفیت است و باید بیشتر پیشرفت کند. او در موقعیت باید بهتر عمل کند."
بازگشت کروس: "ما از بازگشت او خوشحالیم، فردا از ابتدا در ترکیب است. او کیفیت و تجربه فوق العاده ای دارد و این را همه می دانند."
​سیستم ایده آل برای این مادرید: "من فکر می کنم بدون توپ بهترین سیستم برای ما 4-4-2 است، با تغییر توپ. ما سعی می کنیم بازیکنان را بین خطوط قرار دهیم، البته سیستم با توپ متفاوت است. بدون توپ ما سعی می کنیم با دو خط چهارگانه، و گاهی هم با پنج بازیکن دفاع کنیم.
​استراحت دادن به کاسمیرو: "من او را خسته نمی بینم، او بازیکنی است که خوب کار می کند، او برای تیم مهم است. وقتی به بازیکنی استراحت می دهم به این معنا نیست که او لیاقت بازی را ندارد ، مثل مودریچ. "
آنچلوتی همچنین در کنفرانس مطبوعاتی خود فاش کرد که فرلند مندی، مارسلو و دنی کارواخال همچنان مصدوم هستند اما باید بعد از تعطیلات بازی های ملی در ماه اکتبر به زمین بازگردند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала