Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش سوارز به احتمال حضور ژاوی روی نیمکت بارسلونا

© Photo / Twitterلوئیز سوارز بازیکن اتلتیکو مادرید Luis Suarez
لوئیز سوارز بازیکن اتلتیکو مادرید   Luis Suarez - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.09.2021
عضو شوید
مهاجم اروگوئه‌ای اتلتیکومادرید به ژاوی توصیه کرد برای سرمربیگری بارسلونا عجله نکند.

به گزارش اسپوتنیک، شکست 3 بر صفر بارسلونا در خانه بنفیکا باعث شد تا این تیم بدون امتیاز در انتهای جدول گروه E قرار بگیرد. نتایج ناامیدکننده بارسا در رقابت‌های داخلی اسپانیا هم مزید بر علت شده تا رونالد کومان در آستانه اخراج قرار بگیرد.

Xavi Hernandez - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.09.2021
ژاوی آماده هدایت بارسا است

لوییس سوارز، مهاجم 35 ساله اروگوئه ای اتلتیکو مادرید فصل گذشته با بی مهری رونالد کومان از بارسلونا کنار گذاشته شد و به هم تیمی سابقش توصیه کرد به این باشگاه برنگردد.

سوارز که در دوران حضور 6 ساله‌اش در بارسلونا، زوج خطرناکی را با لیونل مسی شکل داده بود و سرانجام در تابستان 2020 با قرار گرفتن در فهرست خروجی این باشگاه راهی اتلتیکومادرید شد، در آستانه بازی شنبه شب این تیم با بارسا در هفته هشتم لالیگا در پیوند به احتمال حضور ژاوی روی نیمکت بارسلونا صحبت کرده است.

مهاجم اتلتیکومادرید در خصوص حضور احتمالی اسطورۀ اسبق بارسلونا روی نیمکت این تیم گفت:«به عنوان هم تیمی سابق و یک فوتبال دوست، به ژاوی توصیه می کنم این زمان ایده‌آلی برای مربیگری‌اش در بارسلونا نیست. ژاوی انسان باهوشی است و باید منتظر وقت مناسب برای این کار باشد.»
سوارز در ادامه اظهار داشت:«سوارز باید فعلا صبر کند. ژاوی سرمربی بسیار شایسته ای است و بازگشت او به بارسلونا در شرایطی متفاوت از الان، باعث می شود که بتواند همچون دوران بازیگری اش، سرمربی بزرگی شود.»

در پی نتایج ضعیف بارسلونا، احتمال اخراج رونالد کومان از این تیم بالاست و ژاوی، سرمربی السد قطر یکی از گزینه های اصلی هدایت کاتالانی‌ها محسوب می‌شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала