Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واران: یونایتد در مسیر درستی قرار دارد

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر رافائل واران بازیکن رئال مادرید Russia World Cup Uruguay - France
رافائل واران بازیکن رئال مادرید   Russia World Cup Uruguay - France - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.09.2021
عضو شوید
رافائل واران مدافع منچستریونایتد، با وجود این که این تیم در چند بازی آخر نتایج مطلوبی کسب نکرده است، اعتقاد دارد که در مسیر درستی قرار دارد.

به گزارش اسپوتنیک، منچستریونایتد در پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی، خریدهای بزرگی انجام داد و ستاره‌های چون واران، جیدون سانچو و کریستیانو رونالدو را جذب کرد تا بتواند برای تمامی جام‌های ممکن بجنگد.

رافائل واران بازیکن رئال مادرید   Russia World Cup Uruguay - France - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.09.2021
صحبت‌های واران در مورد مؤثریت رونالدو در یونایتد

این تیم اما از یک جام داخلی حذف شده، در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس نیز نتایج مطلوبی کسب نکرده و نخستین بازی خود را در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، به تیم نچندان مطرح یونگ بایز باخته است.

با این حال رافائل واران مدافع فرانسوی شیاطین سرخ اعتقاد دارد که این تیم در مسیر درستی قرار دارد و می‌تواند بزودی نتایج درخشان کسب کند.

او قبل از تقابل با ویارئال در این مورد گفت:" من تا حالا آن‌چه در یونایتد دیده‌ام، کیفیت بالا، توانایی، تلاش برای پیشرفت بوده و مطمئن هستم با سخت‌کوشی که هم‌تیمی‌هایم در تمرینات انجام می‌دهند، بزودی پیشرفت بیشتر خواهیم کرد."
وی افزود:" من احساس می‌کنم تیم در مسیر درستی قرار دارد و به سمت پیشرفت در حرکت است. لازم است تا روی حزئیات توجه بیشتر صورت گیرد و ذهنیت مثبت داشته باشیم تا به موفقیت دست یابیم."
واران در مورد تفاوت رئال مادرید با یونایتد نیز صحبت کرد و گفت:" مقایسه بین دو باشگاه به نظرم دشوار است اما فکر هر دو باشگاه به دنبال بازیکنان با کیفیت هستند و انتظارات زیادی نیز از ستاره‌های شان دارند. از این لحاظ می‌توانم گفت که باشگاه‌های بزرگ مشابه هم هستند و هنگام رقم خوردن شکست یا تساوی اوضاع بحرانی و دشوار می‌شود."

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала