Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

برتر قاطع هالند نسبت به مسی و رونالدو در رقابت‌های لیگ قهرمانان

© REUTERS / WOLFGANG RATTAY Borussia Dortmund PSJ oyunu
 Borussia Dortmund PSJ oyunu - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.09.2021
عضو شوید
ارلینگ هالند در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، آماری از خودش به جا گذاشته که مسی و رونالدو در سن و سال ستاره نروژی نزدیک به آن نبوده اند.
Soccer Football - Champions League - Round of 16 Second Leg - Borussia Dortmund v Sevilla - Signal Iduna Park, Dortmund, Germany - March 9, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.09.2021
مدیر عامل دورتموند: تصمیم نهایی هالند هنوز مشخص نیست

به گزارش اسپوتنیک، ارلینگ هالند ستاره نروژی بروسیا دورتموند، تا حالا موفق به انجام 17 بازی با دو تیم مختلف در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا شده است که 6 بازی با پیراهن ردبول سالزبورگ و 11 بازی با پیراهن دورتموند بوده است.

این مهاجم 21 ساله در این تعداد بازی موفق به زدن 21 گُل شده است که آمار خیره کننده برای این بازیکن محسوب می‌شود زیرا ستاره‌های نام‌داری چون مسی و رونالدو چنین آماری در 21 سالگی خویش نداشته اند.

در حقیقت رونالدو در 17 بازی ابتدائی خود در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، موفق به گُلزنی نشده بود و مسی تنها موفق به زدن 6 گُل شده بود.

نزدیک‌ترین بازیکنان از لحاظ آماری به هالند، کریم بنزما و رود فن نستلروی هستند که در 17 بازی موفق به زدن 12 گُل شده بودند.

هالند این آمار درخشان را در عرض دو سال و 11 روز به ثبت رسانده و اکر امشب مصدوم نمی‌بود، می‌توانست هژدهمین بازی خود را برابر اسپورتینگ تجربه و آمار گُلزنی خودش را بهبود می‌بخشید.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала