Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ارلینگ هالند مصدوم شد

© AP Photo / Martin Meissnerارلینگ هالند -دورتموند
ارلینگ هالند -دورتموند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.09.2021
عضو شوید
ارلینگ هالند ستاره بروسیا دورتموند دچار مصدومیت عضلانی شد و بازی با گلادباخ را از دست داد.

به گزارش اسپوتنیک؛ ارلینگ هالند یکی از بهترین استعدادهای نوظهور فوتبال امروزی محسوب می‌شود. علاوه بر این او با مهارت‌های تمام کننده‌گی و گلزنی‌اش همه را تحت تأثیر قرار داده است. این مُهاجم قبلاً 3 پاس گل داده و در 5 بازی بوندس لیگا 2021-22 توانست 7 بار دروازه حریفان را باز کند.

با این حال؛ او در بازی با بروسیا مونشن گلادباخ به دلیل مصدومیت حضور نیافت. مارکو رُز سرمربی دورتموند فاش کرد که این یک مصدومیت جزئی بوده و این مهاجم به دلیل اقدامات ایمنی از میادین دور شده است.

این در حالی‌ست که ارلینگ هالند یکی از مردان اصلی تیم مارکو در فصل جاری است. علاوه بر این، این مُهاجم قبلاً 11 گل در همه مسابقات به ثمر رسانده بود.

توئیتر رسمی دورتموند اعلام کرده که هالند به همراه مارکو رویس در ترکیب این تیم مقابل گلادباخ حضور ندارند. هالند در طول تمرین دچار مصدومیت عضلانی شده که مانع ورود وی به زمین شده است. در ماه اپریل او با مصدومیت مشابهی روبرو شده بود که دو مسابقه را از دست داد.

هالند از زمان پیوستن به دورتموند در سال 2020 فقط 12 بازی را به دلیل مصدومیت از دست داده است. علاوه بر این، این مُهاجم هنگامی که برخی از بازیکنان اصلی دورتموند مصدوم شدند، عملکرد فوق العاده‌ای داشت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала