رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین خواستار اجرای قطعنامه‌های سازمان ملل علیه اسرائیل شد

© Sputnik / Sergei Guneev /  مراجعه به بانک تصاویر رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین خواستار اجرای قطعنامه‌های سازمان ملل علیه اسرائیل شد
رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین خواستار اجرای قطعنامه‌های سازمان ملل علیه اسرائیل شد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.09.2021
عضو شوید
رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین خواستار اجرای قطعنامه‌های سازمان ملل علیه اسرائیل شد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم، محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در سخنرانی در نشست مجمع عمومی سازمان ملل با انتقاد از اقدامات اشغالگرانه‌ اسرائیل گفت که فلسطین به همه توافق‌ها پابند بوده و آمریکا و سازمان ملل باید اسرائیل را پاسخگو کنند.

وی همچنین گفت که این تشکیلات تا آزادی همه اسرای فلسطینی به تلاش خود ادامه خواهد داد و خواستار آن شد که سازمان ملل همه قطعنامه ها ضد اسرائیلی را اجرا کند.

گروه طالبان غرامت جنگی می‌خواهند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.09.2021
گروه طالبان از کشورهای دخیل در جنگ افغانستان غرامت جنگی می‌خواهند

عباس با بیان به اینکه تاریخ نادرست بودن سیاست‌های بین المللی در قبال اسرائیل را نشان داد، گفت که تشکیلات خودگردان فلسطین موفق شده است که به بیش از 115 سازمان و معاهده بین المللی ملحق شود.

همچنین به گزارش شبکه الجزیره قطر، محمود عباس گفت که فلسطینی‌ها اسرائیل را به عنوان شریکی که به راهکار دو دولتی (دولت فلسطین و دولت اسرائیل) ایمان داشته باشد، قبول ندارند.

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین خاطرنشان کرد که این رژیم با قدرت نظامی خود نیمی از اراضی اختصاصی برای دولت فلسطین (براساس راهکار دو دولتی) را زیر سلطه خود درآورده است.

وی گفت که اسرائیل یک سال فرصت دارد که به مرزهای 1967 برگردد، در غیر این صورت تشکیلات خودگردان اسرائیل را به رسمیت نخواهد شناخت و تشکیلات خودگردان به دادگاه بین المللی لاهه برای اتخاذ تصمیم درباره مشروعیت وجود این رژیم در اراضی دولت فلسطین مراجعه خواهد کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала