Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هیئت مدیره ژاوی را میخواهد، لاپورتا مارتینز را؛ اخراج کومان حتمی است

© REUTERS / JUAN MEDINASoccer Football - La Liga Santander - Real Valladolid v FC Barcelona - Estadio Jose Zorrilla, Valladolid, Spain - December 22, 2020 Barcelona coach Ronald Koeman
Soccer Football - La Liga Santander - Real Valladolid v FC Barcelona - Estadio Jose Zorrilla, Valladolid, Spain - December 22, 2020 Barcelona coach Ronald Koeman  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.09.2021
عضو شوید
شواهد نشان میدهد که بارسا علاقه ای برای ادامه کار با سرمربی هلندی اش را ندارد.

به گزارش اسپوتنیک، زمزمه های خروج رونالد کومان از نیمکت بارسا دم به دم بیشتر میشود.

این شایعات زمانی قوت گرفت که شب گذشته نیز بارسا با ارائه نمایشی ضعیف در نیوکمپ مقبل گرانادا در دقیقه 90 از شکست فرار کرد تا انتقادات از مربی هلندی به اوج برسد.

بارسا در حالی دیشب مقابل مهمانش با تساوی 1 بر 1 متوقف شد که آمار ضعیف کومان با ارسال توپ های هوایی و سانترهای مکرر که تعدادشان به 54 تا رسید، به شدت مورد انتقاد قرار گرفته است.

با این حال سرمربی بارسا امروز در نشست خبری اعلام کرد که به کارش تا زمانی که بازیکنان از او حرف شنوی داشته باشند، ادامه خواهد داد.

​ اما ظاهرا در بلوگرانا شرایط طور دیگر رقم خواهد خورد، زیرا هم هیئت مدیره و هم رئیس باشگاه، به فکر جانشین او هستند.

گزارش ها حاکی آز آن است که مدیران بارسا منتظر فرصت اند تا کومان را برکنار کنند و این اتفاق احتملا در تعطیلات بازی های ملی ماه اکتبر رخ خواهد داد. گل همچنان گفته، بارسا در حال جمع آوری 10 میلیون غرامتی است که پس از اخراج باید به مربی هلندی بپردازد.

​از سویی دیگر روزنامه سپورت نیز مدعی است که هئیت مدیره بارسا خواهان آمدن ژاوی روی نیمکت تیم هستند، اما لاپورتا مارتینز سرمربی کنونی تیم ملی بلجیم را بهترین گزینه هدایت بارسا میداند. هر چند سرمربی بلجیم این موضوعات را در صحبت های اخیرش، شایعه خوانده است.

​ از سویی دیگر بارسلونا با لاپورتا خود را آماده میکنند تا با پرداخت 1.8 میلیون یورو به فدراسیون فوتبال بلجیم، زمینه آمدن روبرتو مارتیز به نیوکمپ را که تا پایان جام جهانی 2022 با شیاطین سرخ اروپا قرارداد دارد را فراهم کنند.

این در حالیست که رئیس باشگاه بارسلونا پس از تساوی دیشب تیمش برابر گرانادا یک بار دیگر در محاصره خبرنگاران قرار گرفت و مجبور شد در مورد شرایط تیمش برای هواداران پیام ارسال کند. وی دوباره تاکید کرد که ما در مشکلات را حل خواهیم کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала