Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اودگارد برگ برنده آرتتا؛ مارتین در حال ثابت کردن

© REUTERS / Andrea Comasمارتین اودگارد Real Madrid's new teenage signing Martin Odegaard from Norwegian club Stromsgodset holds up his jersey during his presentation at the Valdebebas training grounds in Madrid, January 22, 2015
مارتین اودگارد Real Madrid's new teenage signing Martin Odegaard from Norwegian club Stromsgodset holds up his jersey during his presentation at the Valdebebas training grounds in Madrid, January 22, 2015 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.09.2021
عضو شوید
مارتین اودگارد ستاره آرسنال در بازی دیشب تیم‌اش مقابل برنلی، نقش اساسی را ایفا نمود تا ثابت کند که او می‌تواند بهترین باشد.

به گزارش اسپوتنیک؛ مارتین اودگارد دیگر در رئال مادرید نیست، اما روز شنبه او نیم نگاهی از این تیم را به خود جلب کرد زیرا توانست گل سه امتیازی و حیاتی او را برای آرسنال مقابل برنلی در لیگ برتر به ثمر رساند.

با نیم ساعت تلاش، بلاخره آرسنال صاحب یک ضربه آزاد در موقعیت خوب، سمت چپ مرکز شد. در حالی که چندین بازیکن در اطراف توپ ایستاده بودند، اما در نهایت اودگارد با اعتماد به نفس بالا حرکت کرد و توپ را شلیک کرد، درست جایی که باید می‌زد.

تیم فوتبال آرسنال - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.09.2021
برنلی 0 – آرسنال 1؛ نفس راحت آرتتا

در تابستان رئال مادرید اودگارد را به دست فراموشی سپرد و این بازیکن راهی لندن گردید، در حالی‌که وی تنها 22 سال دارد. در بازی دیشب او به جهان یادآوری کرد که از کیفیت لازم برای برنده شدن در یک مسابقه لیگ برتری برخوردار است.

واقعیت این است که وقتی بازیکنان بزرگسال دیگر باید خودشان شلیک می‌کردند، مجاز به ضربه بودند و حالا بازیکن نارویژی نشان داد که چقدر در امارات مورد احترام قرار دارد.

با توجه به حمایت میکل آرتتا سرمربی و نقش برجسته در تیم با مسئولیت‌خای خلاقانه زیاد، اودگارد در تیم جدیدش در حال پیشرفت است و به نظر می‌رسد از فوتبال خود لذت می‌برد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала