پیدا شدن یک افغانستانی از زیر لاری در مرز اوکراین و رومانی 

© Sputnik / Stringer /  مراجعه به بانک تصاویر پیدا شدن یک افغانستانی از زیر لاری در مرز اوکراین و رومانی 
پیدا شدن یک افغانستانی از زیر لاری در مرز اوکراین و رومانی  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.09.2021
عضو شوید
مرزبانان اوکراینی در مرز با رومانی یک افغانستانی را از زیر تریلر لاری پیدا کردند.

لاوروف: مشکل پناهندگان افغانستان تمام اروپا را تهدید می‌کند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.09.2021
لاوروف: مشکل پناهندگان افغانستان تمام اروپا را تهدید می‌کند
به گزارش اسپوتنیک، سرویس مرزی دولتی اوکراین گزارش داد، که در پاسگاه پوربونویی در مرز با رومانی مرزبانان این کشور یک شهروند 16 ساله افغانستان را از زیر یک تریلر لاری پیدا کردند. 

این وزارتخانه تاکید کرد، که یک افغانستانی که قصد عبور غیرقانونی از مرزهای اوکراین و رومانی را داشت، در بازرسی از لاری پیدا شد. او زیر یک تریلر لاری روی یک چرخ دستی پنهان شده بود.
سرویس مرزی دولتی اوکراین خاطرنشان می شود، که به این ترتیب فرد خارجی برای سومین روز سفر کرد و قصد داشت خود را به فرانسه برساند. در همان زمان، راننده موتر، یک شهروند اوکراینی نمی دانست که چنین مسافر غیرقانونی با او در حال سفر است.
سرویس گارد مرزی اوکراین افزود، که مرزبانان اوکراینی به این نوجوان غذا داده و به او زمان دادند تا بهبود یابد. در حال حاضر، مرزبانان در حال بررسی همه شرایط این حادثه هستند.

پیش از این، سرویس امنیتی اوکراین (SBU) چندین مقام اوکراینی از اتاق بازرگانی و صنایع را که در قانونی سازی مهاجران نقش داشتند، افشا کرد. ساکنان کشورهای خاورمیانه و آسیای میانه تحت پوشش تجار خارجی توسط کارکنان دولت وارد می شدند. این امر به مهاجران غیرقانونی اجازه می دهد تا آزادانه وارد اتحادیه اروپا شوند و یا برای مجوز کار در جمهوری درخواست دهند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала