Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

جزئیات جدید از داستان جدایی مسی

© REUTERS / BENOIT TESSIERStade de Reims v Paris St Germain - Stade Auguste-Delaune, Reims, France - August 29, 2021 Paris St Germain's Lionel Messi with Idrissa Gueye
Stade de Reims v Paris St Germain - Stade Auguste-Delaune, Reims, France - August 29, 2021 Paris St Germain's Lionel Messi with Idrissa Gueye - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.09.2021
عضو شوید
لئوناردو مدیر ورزشی پی اس جی به جزئیاتی تازه از جذب لیونل مسی اشاره کرد.

به گزارش اسپوتنیک، لیونل مسی از باشگاه بارسلونا و پیوستنش به پاری‌سن‌جرمن بمب خبری تابستان سال جاری بود و حالا مدیر ورزشی باشگاه پاریسی از زوایه‌ای دیگر این اتفاق را بازگو کرده است.

Soccer Football - Paris St Germain Training - Ooredoo Training Centre, Saint-Germain-en-Laye, France - August 13, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.09.2021
یک تساویِ سنگین‌تر از شکست؛ مثلث نیمار- مسی - امباپه ناکام ماند؟
لئوناردو مدیر ورزشی پی اس جی در گفت‌وگویی فرانسه تایید کرد که فوق ستاره آرجنتینی خواستار ماندن در نیوکمپ بوده است. او در این خصوص افزود:«مسی می خواست بماند و فوتبالش را در بارسا تمام کند ولی سپس بارسلونا عقب نشینی کرد و آنجا بود که ما ورود کردیم.»
لئوناردو در ادامه گفت:«نمی‌توانم انکار کنم که پیش از امضای قرارداد با او تماس داشتیم البته بعد از جنوری و زمانی‌که 6 ماه بیشتر از قراردادش با بارسا باقی نمانده بود. قبل از جنوری 2021 هرگز با او مذاکره نکردیم. با این حال، اوضاع بهم ریخت و پی‌اس‌جی بلافاصله از موقعیت استفاده کرد.»

ستاره 34 ساله پی‌اس‌جی تابستان امسال و در حالی که به نظر می رسید همه چیز برای تمدید با بارسلونا مهیاست، راهی تیم پاریسی شد.

قرار بود او با بارسا تمدید کند ولی باشگاه کاتلاان اعلام کرد که بودجه لازم را ندارد و لالیگا نیز حاضر نشده با آنها همکاری کند. به این ترتیب لیونل مسی پس از 21 سال از بارسا جدا شد و کمی بعد به عنوان بازیکن آزاد به پی اس جی پیوست.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала