پولیس و اردوی جدید در کابل فعال می شوند

© @https://twitter.comپولیس
پولیس - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.09.2021
عضو شوید
طالبان خبر داده اند که پولیس و اردوی جدید و منظم جاگزین نیروهای کنونی طالبان در کابل می‌شوند.

به گزارش اسپوتنیک، طلوع نیوز خبر داده است که طالبان می‌گویند به زودی نیروهای آموزش دیده پولیس حکومت پیشین و نیروهای طالبان برای تأمین امنیت در شهر کابل مستقر می‌شوند.

بر بنیاد یک طرح تازه طالبان، به زودی نیروهای آموزش دیده پولیس حکومت پیشین و نیروهای طالبان با یونیفورم مشخص جاگزین نیروهای کنونی طالبان در شهر کابل خواهند شد.

بازداشت یک باند سارقین مسلح توسط پولیس کابل - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.07.2021
بازداشت یک باند سارقین مسلح توسط پولیس کابل

یک عضو کمیسیون فرهنگی طالبان می‌گوید، تمام نیروهای که اکنون در شهر کابل مستقر استند، از شهر بیرون و به قول اردوها فرستاده خواهند شد.

انعام الله سمنگانی، عضو کمیسیون فرهنگی طالبان، گفت: «پولیس و نیروهای امنیتی یونیفورم‌دار که در عرصه‌های خود درس خوانده‌اند، مهارت دیده‌اند، به زودی امنیت شهر کابل را به دوش بگیرند و به کار خود آغاز بکنند. پس از آن مجاهدین که تقریبا به شکل غیرمنظم و بدون یونیفورم در حوزه‌های مختلف هنوز کار می‌کنند آن‌ها به قوماندانی‌ها، فرقه‌ها و قول‌اردوها جابجا خواهند شد».

تا کنون شمار نیروهای که برای تأمین امنیت پایتخت گماشته خواهند شد روشن نیست، اما باشنده‌گان کابل می‌گویند که انتظار دارند تا نیروهای تازه در مبارزه با جرایم‌ جنایی، برگرداندن نظم و جلوگیری از دزدی به گونه درست عمل کنند.

در همین حال، پایتخت نشینان نیز می‌گویند که باید نیروهای یونیفورمدار برای تأمین امنیت کابل گماشته شوند تا از سوء استفاده از نام طالبان نیز جلوگیر شود.

طالبان اکنون می‌گویند که نیروهای تازه متشکل از پولیس حکومت پیشین و شماری از نیروهای طالبان که همه شان یونیفورم خواهند پوشید، مسئولیت تأمین امنیت کابل را به عهده می‌گیرند و نیروهای کنونی مستقر در کابل به قول‌اردوها فرستاده می‌شوند. 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала