سازمان پیمان امنیت جمعی آماده پاسخگویی به هرگونه تهدید از سوی افغانستان است

© Sputnik / Aleksei Kudenko /  مراجعه به بانک تصاویر سازمان پیمان امنیت جمعی آماده پاسخگویی به هرگونه تهدید از سوی افغانستان است
سازمان پیمان امنیت جمعی آماده پاسخگویی به هرگونه تهدید از سوی افغانستان است - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.09.2021
عضو شوید
رئیس ستاد مشترک نیروهای واکنش سریع سازمان پیمان امنیت جمعی روز پنجشنبه گفت که این سازمان آماده است تا هرگونه تهدید احتمالی ناشی از افغانستان را دفع کند.

به گزارش اسپوتنیک، دگروال آناتولی سیدوروف، رئیس ستاد مشترک نیروهای واکنش سریع سازمان پیمان امنیت جمعی (CSTO )، گفت: اکنون تمام جهان نگران این هستند که اوضاع در افغانستان و اطراف آن چگونه پیش خواهد رفت. همه ما می‌دانیم که کشورهای عضو سازمان ما مستقیماً با افغانستان هم مرز هستند. من فکر می‌کنم که وظیفه ما این است که برای هرگونه توسعه شرایط آماده باشیم. بنابراین، موضوع رزمایش مشترک مشخص شد. اساساً هدف آن مبارزه با تهدید تروریستی است. ما فراموش نکردیم که مشکلات در مرز ایالات ما با افغانستان وجود دارد. آنجا (افغانستان) بی ثباتی است.

رئیس ستاد مشترک نیروهای واکنش سریع سازمان پیمان امنیت جمعی در جریان رزمایش «روبژ-2021» در قرقیزستان گفت که CSTO آماده دفع هرگونه تهدیدی است. وی تاکید که تمرینات گذشته موفقیت‌آمیز بودند.

نیروهای نظامی از قزاقستان، قرقیزستان، روسیه، تاجیکستان، در رزمایش «روبژ-2021» در قرقیزستان شرکت کردند و بیش از یک هزار نیرو و 150 واحد تجهیزات نظامی ویژه در این رزمایش شرکت کرده بودند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала