Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هم‌تیمی شدن با هالند، باب میل امباپه نیست

© REUTERS / SARAH MEYSSONNIEROoredoo Training Centre, Saint-Germain-en-Laye, France - August 28, 2021 Paris St Germain's Kylian Mbappe during training
Ooredoo Training Centre, Saint-Germain-en-Laye, France - August 28, 2021 Paris St Germain's Kylian Mbappe during training - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.09.2021
عضو شوید
دو ستاره جوان دنیای فوتبال مورد توجه باشگاه رئال مادرید قرار دارند.

به گزارش اسپوتنیک، رئال مادرید در پنجره نقل و انتقالاتی اخیر تلاش زیادی کرد تا کیلیان امباپه را به خدمت بگیرد اما در نهایت در انجام این کار ناکام ماند و ستاره فرانسوی همچنان در پاریسن جرمن حضور دارد ولی در سال آخر قراردادش است و از جنوری می تواند به صورت بازیکن آزاد با رئال مادرید مذاکره کند و در تابستان بعدی به جمع مادریدی ها بپیوندد.

در این روز ها اخباری منتشر شده در این باره که رئال مادرید به دنبال این است که در تابستان آینده ارلینگ هالند را هم به خدمت بگیرد و در این مسیر با پاریسن جرمن و سایر مشتری های ارلینگ هالند رقابت خواهد کرد.

از طرفی رئال مادرید امباپه را هم به عنوان اولویت اول خود می خواهد جذب کند و رویای پرز این است که امباپه و هالند را در رئال مادرید هم‌تیمی کند.

اما به گفته رادیو مارکا، کیلیان امباپه به سران باشگاه رئال مادرید اطلاع داده است که نمی خواهد با ارلینگ هالند هم‌تیمی شود و رئال مادرید بین او و هالند باید یکی را انتخاب کند.

به نظر می رسد که این درخواست امباپه از این جهت است که او می خواهد در صورت پیوستن به رئال مادرید تبدیل به مرد شماره یک این باشگاه شود و زیر سایه بازیکن دیگری قرار نگیرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала