Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بندی آرجانتین در قرارداد مسی با پی‌اس‌جی

© REUTERS / HENRY ROMEROلئو مسی کاپیتان آرجانتین Soccer Football - Copa America 2021 - Group A - Argentina v Uruguay - Estadio Mane Garrincha, Brasilia, Brazil - June 18, 2021 Argentina's Lionel Messi
لئو مسی کاپیتان آرجانتین   Soccer Football - Copa America 2021 - Group A - Argentina v Uruguay - Estadio Mane Garrincha, Brasilia, Brazil - June 18, 2021 Argentina's Lionel Messi - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.09.2021
عضو شوید
در قرارداد لیونل مسی بندی جا داده شده که به نفع تیم ملی آرجانتین است و برای اولین بار این هفته مورد استفاده قرار می‌گیرد.

به گزارش اسپوتنیک؛ بند غیرمعمول قرارداد لیونل مسی با پاری‌سن‌ژرمن قرار است برای اولین بار در روزهای آینده اجرایی شود.

مسی ماه گذشته پس از اتمام قراردادش با بارسلونا و عدم دستیابی باشگاه به راهی برای تمدید قرارداد، طی قراردادی دو ساله به پی‌اس‌جی پیوست.

قرارداد این مهاجم 34 ساله با غول فرانسوی 21 میلیون پوند در سال است و مبلغ هنگفتی دیگری 21 میلیون پوندی برای جذب وی را در بر دارد.

با این حال، این موارد از خواسته‌های او بسیار دور بود، زیرا بازیکن تیم ملی آرجانتین برخی جنبه‌های منحصر به فرد را نیز شامل می‌شد.

طبق گزارش TyC Sports ، مسی مشتاق بود مطمئن شود که اهمیت آرجانتین در قرارداد باشگاهی او منعکس شده است. بنابراین مسی مطمئن شده که یک بند در آن آمده که می‌گوید تیم ملی آرجانتین برای او اولویت بیشتری نسبت به PSG دارد.

با کسب اولین قهرمانی کوپا آمریکا پس از پیروزی چشمگیر 1-0 مقابل برزیل در ماه جولای، واضح است که آلبی سلسته برای او اهمیت زیادی دارد.

مسی به طور مکتوب اعلام کرد که تیم ملی آرجانتین در بازی‌های رسمی و بازی‌های دوستانه اولویت او خواهد بود. وی همچنین یک بند دیگر اضافه کرد که بیان می‌کند کارکنان آرجانتین در صورت نیاز به امکانات PSG به آنها دسترسی خواهند داشت.

مدت زیادی طول نکشید که چنین زمانی فرا رسید، آرجانتین در اولین دیدار صبح جمعه به وقت اروپا در مرحله مقدماتی جام جهانی در بوینس آیرس به مصاف بولیویا می‌رود.

در همین حال، PSG خود را آماده می‌کند تا شنبه بدون مسی میزبان کلرمونت در لیگ 1 باشد.

این راهی است که مائوریسیو پوچتینو مطمئناً باید بدون مسی انجام دهد، در حالی که آنخل دی ماریا و پاردس نیز احتمالاً برای آرجانتین بازی خواهند کرد و هموطن آنها مائورو ایکاردی از ناحیه شانه مصدوم است.

این وضعیت به این معناست که هواداران PSG باید بیشتر منتظر اولین بازی خانگی مسی در پارک دو پرنس باشند، در حالی که نیمار نیز شنبه با توجه به دخالت وی در بازی برزیل برابر پرو در روز جمعه غایب خواهد بود.

مسی اولین بازی خود در PSG را به عنوان بازیکن تعویضی در پیروزی 2-0 مقابل ریمز در 29 آگوست انجام داد اما هنوز برای تیم جدید خود آماده نشده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала