Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هافبک اینتر، گزینه بارسا برای تقویت خط میانی

© Youtube.comإنتر ميلان
إنتر ميلان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.09.2021
عضو شوید
باشگاه بارسلونا به بروزوویچ، هافبک دفاعی اینترمیلان علاقه نشان داده و احتمالاً در زمستان و یا تابستان آینده برای جذب او اقدام خواهد کرد.
Аргентинский нападающий «Интер» Лаутаро Мартинес  во время футбольного матча «Интер» - «Фиорентина» (20 января 2020). Милан - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.03.2021
تمایل دوباره بارسا به ستاره اینتر؛ کاتالان‌ها پرونده لاوتارو را نبسته اند + عکس

به گزارش اسپوتنیک، باشگاه بارسلونا در سال‌های اخیر چندین بازی ساز را برای جانشینی بوسکتس به خدمت گرفت اما هیچ کدام از گزینه‌های موفق به رقابت با هافبک دفاعی بلوگرانا نشدند و این باشگاه تا هنوز به دنبال گزینه مناسب است.

در تازه‌ترین مورد مارسلو بروزوویچ، هافبک دفاعی اینترمیلان به این باشگاه لینک شده و گزارش‌های می‌‍رساند که بارسلونا احتمالاً در زمستان و یا تابستان آینده برای جذب او اقدام خواهد کرد.

 بروزوویچ تا پایان فصل جاری با اینتر قرارداد دارد و مذاکرات برای تمدید  قرارداد او تا حالا آغاز نشده و احتمال می‌رود که وی به صورت آزاد از این تیم جدا شود.

از باشگاه‌های پاریسن‌جرمن و لیورپول نیز به عنوان مقاصد احتمالی بروزوویچ یاد می‌شود اما رسانه‌های اسپانیایی مدعی اند که بارسا شانس زیادی باری جذب این بازیکن دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала