Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

شماره 10 بارسا با رأی کاپیتان‌ها به فاتی رسید

© AFP 2023 / LLUIS GENEПолузащитник "Барселоны" Ансу Фати
Полузащитник Барселоны Ансу Фати - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.09.2021
عضو شوید
رییس باشگاه بارسلونا در گفت‌وگویی مدعی شد که فاتی برای پوشیدن شماره 10 شرط گذاشته بود و با رأی کاپیتان‌های تیم به این شماره رسید.

به گزارش اسپوتنیک، با جدایی مسی از بارسلونا، شماره 10 این باشگاه صاحب نداشت و کاتالان‌ها بخاطر قوانین لالیگا قادر به بایگانی کردن این شماره نبودند و مجبور شدند تا این شماره را به یک بازیکن دیگر بدهند.

مسی و فاتی - بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.09.2021
ورزش
مسی میراث بارسا را به فاتی داد+ کاریکاتور

آن‌ها چند بازیکن به شمول آگوئرو و فیلیپه کوتینیو درخواست کردند تا این شماره را برتن کنند اما هر دو بازیکن از پوشیدن این پیراهن انکار کردند.

مدیران بارسلونا در نهایت این شماره را به فاتی پیشنهاد دادند و این بازیکن جوان پذیرفت تا در فصل جدید شماره 10 را برتن کند.

خوان لاپورتا رییس باشگاه بارسلونا حالا در گفت‌وگویی فاش کرده که فاتی قبل از پذیرفتن شماره 10 شراط گذشته و به اداره باشگاه اعلام کرده بود که تنها در صورت توافق کاپیتان‌های تیم تن به پوشیدن این پیراهن خواهد داد.

وی به Esport3 در این مورد گفت:" آنسو فاتی شماره 10 لئو مسی را به یک شرط پذیرفت و البته این حرکتی شجاعانۀ از سوی او بود. در واقع وقتی به آنسو فاتی پیشنهاد شماره 10 را دادند، او گفت اگر کاپیتان ها به او اجازه دهند این شماره را به تن خواهد کرد. پوشیدن این لباس برای هر بازیکنی وظیفه‌ای سنگین است و هیچ کس نمی‌خواست این مسئولیت را به عهده بگیرد. در نهایت توافق شد و به این شماره رسید".

اتی که پس از 9 ماه دوری از میادین به دلیل مصدومیت زاند، به تازگی‌ به تمرینات بارسا بازگشته است، در ابتدا پیراهن شماره 17 را می‌پوشید و پس از انجام نخستین بازی خود با پیراهن بارسا در سال 2019 پیراهن شماره 22 و 23 را بر تن می‌کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала