Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

راه کار جالب یونایتد برای پرداخت هزینه های CR7

Cristiano Ronaldo - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.09.2021
عضو شوید
منچستریونایتد برای به دست آوردن هزینه انتقال رونالدو به الترافورد میتواند از یک راه کار مناسب برای درآمدزایی استفاده کند.

به گزارش اسپوتینک، در آخرین روزهای بازار نقل و انتقالات تابستانی بود که کریستیانو رونالدو، در حالی اولین بازی فصلش را نیز برای یوونتوس انجام داد، به صورت کاملا غافل گیر کننده و ناگهانی به تیم سابق منچستریونایتد پیوست، تا یکی از انتقالات مهم تابستان امسال را رقم بزند.

یونایتد بخاطر این انتقال مبلغ 15 میلیون یورو به اضافه 8 میلیون یورو اضافی دیگر را باید به تیم ایتالیایی پرداخت کند که البته با توجه به بحران اقتصادی که دامن گیر تمام تیم های اروپایی است، این موضوع یک چالش بزرگ برای این تیم به حساب می آید.

با این حال ادینسون کاوانی به احترام این ستاره پرتگالی، پیراهن شماره 7 یونایتد را به او داد تا او دوباره به لقب و برند جهانی CR7 خود بازگردد.

​​حالا نیز پس از اینکه قرار شد رونالدو در یونایتد شماره 7 را بر تن کند، علاقه مندان و طرفداران بی شمار این فوق ستاره برای خریدن پیراهن رونالدو با ین شماره صف کشیده اند و یونایتد نیز قصد دارد با استفاده از این فرصت، پول خوبی به جیب بزند.

در انگلیس گزارش شده است که یونایتد 7 درصد از این پیراهن که 60 پوند ارزش دارد، دریافت می کند که به صورت تخمینی این رقم به 4.20 پوند میرسد.

این در حالیست که هزینه دستمزد رونالدو در الترافورد 20 میلیون پوند در سال است که در مجموع هزینه کلی آن با مخارج دیگر در طی دو سال حضور وی در یونایتد به 52 میلیون پوند میرسد.

با این حساب، تخمین زده میشود که باشگاه باید 12.4 میلیون پیراهن رونالدو را به هواداران بفروشد تا بتواند هزینه های پردختی این ستاره را به دست آورد که البته این موضوع کمی سخت و بعید به نظر میرسد.

صف طولانی هواداران یونایتد برای خرید پیراهن رونالدو

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала