Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کاماوینگا در آستانه کهکشانی شدن

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر کاماوینگا
کاماوینگا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.08.2021
عضو شوید
رئال مادرید زودتر از پاری‌سن‌ژرمن به جذب ادواردو کاماوینگا نزدیک شده است.

به گزارش اسپوتنیک؛ غول اسپانیایی در بازار نقل و انتقالات تابستانی امسال نتوانست هدف اصلی انتقال‌اش را به خدمت بگیرد، زیرا کیلیان امباپه قرار است در پی‌اس‌جی بماند.

با این حال، عدم توفیق مادرید در جدب این بازیکن با مبلغ 146 میلیون پوند، باعث شده بودجه‌ای برای خرید دیگر آزاد شود.

به نقل از "کانال پلس"، رئال مادرید حدود 24 میلیون پوند برای خرید ادوادو کاماوینگا در نظر گرفته و قبل از مهلت پایان بازار (سه‌شنبه 23:00 BST ) پرداخت خواهد کرد.

به نظر می‌رسد که پاری‌سن‌ژرمن نیز یکی از علاقمندان جدی این بازیکن 18 ساله است و در تابستان آینده قصد داشت او را جذب نماید.

قرارداد کاماوینگا با رن در سال 2022 به پایان می‌رسد و به نظر می‌رسید که تا آن زمان در این باشگاه باقی می‌ماند اما مادرید پس از ناکامی در دریافت پاسخی از سوی پاری‌سن‌ژرمن به پیشنهاد 146 میلیون پوندی‌اش برای امباپه، توانست در آخرین لحظه به توافق برسد.

مادرید مُهلت‌اش را تا ساعت 5 بعد از ظهر BST روز دوشنبه برای توافق با شرایط انتقال امباپه تعیین کرده بود و اخبار کاماوینگا نشان می‌هد که علاقه آنها به این نوجوان دلیلی بود که آنها می‌خواستند بدانند امباپه قبل از سه شنبه می‌آید یا نه.

انتقال قریب الوقوع هافبک به ورزشگاه سانتیاگو برنابئو ضربه‌ای به پاری‌سن‌ژرمن و شاید برای منچستریونایتد است.

شیاطین سرخ به شدت با کاماوینگا در ارتباط بودند، اگرچه آنها اذعان کردند که در مسابقه برای امضای او خارج شده‌اند. او ممکن است فقط 18 سال داشته باشد اما کاماوینگا قبلاً 87 بار برای رن بازی کرده است.

او اولین بازیکنی است که مادرید از جنوری 2020 برای آن پول پرداخت کرده و دومین بازیکن بزرگ تابستانی بعد از دیوید آلابا به شمار می‌رود.

کاماوینگا به تقویت خط هافبک کمک می‌کند که شامل تونی کروس، لوکا مودریچ، کاسمیرو و فدریکو والورده است.

پی‌اس‌جی باید تابستان آینده به دنبال یک هافبک دیگر باشد، در حالی‌که تصور می‌شود پل پوگبا در لیست خواسته‌های این تیم قرار دارد. انتظار می‌رود یونایتد نیز در سال 2022 برای تقویت خود وارد بازار شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала