Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رنس 0 پی‌اس‌جی 2؛ برتری با طعم گل‌زنی امباپه در شب اولین بازی مسی + عکس

© REUTERSPSG
PSG - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.08.2021
عضو شوید
تیم پاری‌سن‌ژرمن در هفته چهارم از مسابقات لیگ 1 توانست به برتری شیرین 2-0 دست یابد.

به گزارش اسپوتنیک؛ در ادامه بازی‌های هفته چهارم لیگ 1 فرانسه، امشب پاری‌سن‌ژرمن در زمین رنس مهمان بود و با درخشش امباپه به برتری بزرگ 2-0 دست یافت.

در این بازی که لیونل مسی اولین بازی رسمی خود برای پاریسی‌ها را انجام داد، ابتدا کیلیان امباپه روی پاس زیبای آنخل دی‌ماریا توانست در دقیقه 16 بازی به زیبایی دروازه‌ی حریف را بگشاید، گلی که برتری پی‌اس‌جی در نیمه اول را زمینه سازی کرد.

 

در نیمه دوم بازی رنس خود را به آب و آتش زد تا بتواند گل خورده را جبران کند اما نه تنها که موفق نشد بلکه گل دوم را هم دریافت نمود. جایی‌که اشرف حکیمی از سمت راست و از میان مدافعان میزبان توپ را به کیلیان رساند و ستاره مورد علاقه رئال، با پای‌ چپ توپ را به گوشه دروازه فرستاد تا حساب کار 2-0 شود.

در ادامه با وجود این‌که لیونل مسی با شماره پیراهن 30 به جای نیمار در دقیقه 66 وارد زمین شد، ولی کاری از دست او هم برنیامد و برعکس تیم میزبان بیشتر برای گل‌زنی روی دروازه ناواس فشار آورد.

این چهارمین برد متوالی باشگاه فرانسوی است که پس از انتقالات بزرگ و تاریخی در تابستان امسال، به ثبت می‌رسد. با پیروزی امشب تیم پوچتینو 12 امتیازی شد و صدر جدول را دوباره به خود اختصاص داد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала