Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

فوتبال ساحلی؛ روسیه قهرمان جهان شد + عکس

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر قهرمانی روسیه در فوتبال ساحلی Пляжный футбол. ЧМ-2021. Финал. Россия - Япония
قهرمانی روسیه در فوتبال ساحلی  Пляжный футбол. ЧМ-2021. Финал. Россия - Япония - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.08.2021
عضو شوید
تیم ملی فوتبال ساحلی روسیه با شکست دادن جاپان، قهرمان جام جهانی فوتبال ساحلی گردید.

به گزارش اسپتوتنیک؛ دیدار پایانی جام جهانی فوتبال ساحلی امشب میان دو تیم ملی روسیه و جاپان در ورزشگاه "لوژینیکی آرنا" با قضاوت سُهَیمی مت حسن (مالیزیا) برگزار گردید که در نهایت روس‌ها توانستند با حساب 4-2 به برتری دست یابند و جام قهرمانی جهان را در خانه حفظ نمایند.

این کشور که در جام جهانی 2018 فوتبال مردان از دور حذفی کنار رفته بود، این‌بار اما در فوتبال ساحلی گام‌های بلندتری برداشت و توانست پا به دیدار نهایی بگذارد.

در این بازی و در دوره اول (پریود 1) روسیه 1-0 برنده شد، در دوره دوم (پریود 2) در حالی‌که توانست 3 گل دیگر بزند، باالمقابل دو بار هم دروازه این تیم بازی شد.

در دوره سوم (پریود 3) نیز روسیه موفق به ثبت یک گل دیگر شد تا به پیروزی مقتدرانه در این بازی‌ها دست یابد.

با این برتری تیم ملی روسیه توانست برای دومین بر قهرمان جهان شود. روس‌ها پیش از این در 2011 (ایتالیا) و 2013 (تاهیتی) به قهرمانی رسیده بودند و حالا دومین تیم پرافتخار تاریخ این بازی‌ها به شمار می‌روند، در حالی‌که برزیل با 5 قهرمانی صدرنشین و پرتگال با دو قهرمانی سوم است.

قابل یادآوری‌ست که دو تیم روسیه و جاپان در مرحله گروهی بازی‌ها نیز در چارچوب مسابقات گروه A با هم روبرو شده بودند که روسیه با نتیجه 7-1 حریف‌اش را شکست داده بود.

گفتنی‌ست که در دیدار رده بندی این بازی‌ها سوئیس و سنگال به مصاف هم رفتند که بازی با نتیجه 9-7 به سود سوئیسی‌ها خاتمه یافت و این کشور به جایگاه سومی و مدال برنز رقابت‌ها دست یافت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала